• Anonym (Don Juan)

    Kvinna som säger att hon inte är intim med gifta män

    Jag var på en tillställning där jag började prata med en singelkvinna. Är själv gift.

    Under samtalets gång berättade hon att hon aldrig skulle kunna vara intim med en gift man. Några timmar senare kysstes vi? ?Det råkade bli så??, som det heter. Men sex skulle hon absolut inte ha med en gift man?

    Jag kommer att hamna i situationer framöver där vi kommer att träffas igen. Undra var gränsen går?

    Är ni tjejer överlag sådana att ni säger en sak och gör en annan? Om ni svarar ärligt alltså.

  • Svar på tråden Kvinna som säger att hon inte är intim med gifta män
  • Anonym (Don Juan)

    Försök bortse från alla frågetecken, som inte ska vara där.

  • Anonym (berra)

    Hon ville väl se hur långt du skulle försöka gå.

  • Anonym (Råkade vara otrogen?)

    Hon är singel, du är gift och otrogen.  Din fråga är alltså om kvinnor alltid är oärliga? 

  • Anonym (Don Juan)
    Anonym (Råkade vara otrogen?) skrev 2022-06-30 00:11:31 följande:

    Hon är singel, du är gift och otrogen.  Din fråga är alltså om kvinnor alltid är oärliga? 


    Det finns mycket att diskutera men ja, det är vad frågan handlar om.
  • Anonym (Råkade vara otrogen?)
    Anonym (Don Juan) skrev 2022-06-30 00:13:34 följande:
    Det finns mycket att diskutera men ja, det är vad frågan handlar om.
    Gifta män, är ni så överlag att ni lovar frun trohet men sen så ändrar ni er och är otrogna? Om ni svarat ärligt alltså? 
  • Anonym (berra)
    Anonym (Don Juan) skrev 2022-06-30 00:13:34 följande:
    Det finns mycket att diskutera men ja, det är vad frågan handlar om.
    Så i din fråga ingår att alla män är oärliga?
  • Anonym (Sandra)

    Lite flirt och hångel kan väl funka i rätt situation, men det är ju knappast samma som att ligga med en gift man och allt som kommer efter. Där skulle även jag backa direkt. Man kan aldrig komma nånvart med gifta + att allting måste vara på deras villkor. Ovärdigt!

  • Anonym (Råkade vara otrogen?)

    Då får väl "råka" sätta på henne så märker du snart var hennes gräns går. Att din är obefintlig vet du ju. 

  • Anonym (Don Juan)
    Anonym (Råkade vara otrogen?) skrev 2022-06-30 00:16:29 följande:
    Gifta män, är ni så överlag att ni lovar frun trohet men sen så ändrar ni er och är otrogna? Om ni svarat ärligt alltså? 
    Ska det vara så svårt att hålla sig till ämnet? Skapa en ny tråd där du kan ställa din fråga.
  • Anonym (Råkade vara otrogen?)
    Anonym (Don Juan) skrev 2022-06-30 00:19:57 följande:
    Ska det vara så svårt att hålla sig till ämnet? Skapa en ny tråd där du kan ställa din fråga.
    Funkar fint här. 
Svar på tråden Kvinna som säger att hon inte är intim med gifta män