• Anonym (Don Juan)

Kvinna som säger att hon inte är intim med gifta män

Jag var på en tillställning där jag började prata med en singelkvinna. Är själv gift.

Under samtalets gång berättade hon att hon aldrig skulle kunna vara intim med en gift man. Några timmar senare kysstes vi? ?Det råkade bli så??, som det heter. Men sex skulle hon absolut inte ha med en gift man?

Jag kommer att hamna i situationer framöver där vi kommer att träffas igen. Undra var gränsen går?

Är ni tjejer överlag sådana att ni säger en sak och gör en annan? Om ni svarar ärligt alltså.

• Svar på tråden Kvinna som säger att hon inte är intim med gifta män
  • Anonym (Råkade vara otrogen?)
    Anonym (Don Juan) skrev 2022-06-30 00:38:51 följande:
    Du är lättkränkt.
    Eller hur? Jag tar dig på stort allvar och blev riktigt ledsen nu....Du läser mig som en öppen bok. 
    Så, hur svarar frugan på din lilla frågeställning? 
  • ClumsySmurf
    Anonym (Råkade vara otrogen?) skrev 2022-06-30 00:43:35 följande: #21
    Anonym (Don Juan) skrev 2022-06-30 00:38:51 följande:
    Du är lättkränkt.
    Eller hur? Jag tar dig på stort allvar och blev riktigt ledsen nu....Du läser mig som en öppen bok. 
    Så, hur svarar frugan på din lilla frågeställning? 
    eftersom frågan är ställd som den är för att provocera är det ju inte säkert att Anonym (fredagstråd) har en fru
  • Anonym (Råkade vara otrogen?)
    ClumsySmurf skrev 2022-06-30 01:01:25 följande:
    eftersom frågan är ställd som den är för att provocera är det ju inte säkert att Anonym (fredagstråd) har en fru
    Nej det lär han inte ha..
  • Anonym (...)

Om jag nu får representera "tjejer överlag" så säger vi ofta en sak och gör en annan. Precis som män...

• Anonym (Fredagskänsla)
    Anonym (...) skrev 2022-06-30 08:28:51 följande:

Om jag nu får representera "tjejer överlag" så säger vi ofta en sak och gör en annan. Precis som män...

Jo, när det börjar pirra mellan benen så ....
  • Anonym (Glashus)
    Anonym (Don Juan) skrev 2022-06-30 00:03:50 följande:

Är ni tjejer överlag sådana att ni säger en sak och gör en annan? Om ni svarar ärligt alltså.

Vadå säger en sak och gör en annan...? Berättade hon innan vad hon menar med "intimt"? Hon kanske menar ligga, eller oralsex, eller runka, eller...... Fråga henne!
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Don Juan) skrev 2022-06-30 00:03:50 följande:
    Kvinna som säger att hon inte är intim med gifta män

Jag var på en tillställning där jag började prata med en singelkvinna. Är själv gift.

Under samtalets gång berättade hon att hon aldrig skulle kunna vara intim med en gift man. Några timmar senare kysstes vi? ?Det råkade bli så??, som det heter. Men sex skulle hon absolut inte ha med en gift man?

Jag kommer att hamna i situationer framöver där vi kommer att träffas igen. Undra var gränsen går?

Nej. "Kvinnor överlag" är ingen homogen grupp. Likväl som att vissa män är otrogna och andra inte så finns det en hel skala från svart till vitt på kvinnosidan också. Vissa skiter i om mannen är upptagen, andra skulle aldrig röra en upptagen man och vissa tänker att dom inte skulle göra det men faller för frestelser.

Jag skulle aldrig vara med en upptagen man. Jag har alltid hållit sådana kontakter på ett vänskapligt plan. Jag fick vid ett tillfälle reda på att en man jag dejtade hade partner och jag bröt kontakten helt med honom.
  • Anonym (Fredagskänsla)
    Anonym (Kvinna) skrev 2022-06-30 08:58:21 följande:
    Nej. "Kvinnor överlag" är ingen homogen grupp. Likväl som att vissa män är otrogna och andra inte så finns det en hel skala från svart till vitt på kvinnosidan också. Vissa skiter i om mannen är upptagen, andra skulle aldrig röra en upptagen man och vissa tänker att dom inte skulle göra det men faller för frestelser.

Jag skulle aldrig vara med en upptagen man. Jag har alltid hållit sådana kontakter på ett vänskapligt plan. Jag fick vid ett tillfälle reda på att en man jag dejtade hade partner och jag bröt kontakten helt med honom.
    Men varför kan man inte bara ha casual sex med en upptagen man? 
  • Anonym (Quinna)

A Nej, den kvinna du träffade är den enda kvinnan i hela världen som gick emot sitt ord.

B Ja, alla kvinnor ljuger och luras och säger saker som de sen inte håller.

C Nej, kvinnor är givetvis individer och bara för att en kvinna säger eller gör en sak representerar hon givetvis inte alla 5 biljoner kvinnor, precis som du inte representerar alla 5 biljoner män.

Take your pick, ts. Vilket svar tror du är rätt?

• Anonym (Fredagskänsla)
    Anonym (Quinna) skrev 2022-06-30 09:05:58 följande:

A Nej, den kvinna du träffade är den enda kvinnan i hela världen som gick emot sitt ord.

B Ja, alla kvinnor ljuger och luras och säger saker som de sen inte håller.

C Nej, kvinnor är givetvis individer och bara för att en kvinna säger eller gör en sak representerar hon givetvis inte alla 5 biljoner kvinnor, precis som du inte representerar alla 5 biljoner män.

Take your pick, ts. Vilket svar tror du är rätt?

Helt ärligt så tror jag B är rätt svar. Dock gäller det även män. Något annat vore att ljuga.
Svar på tråden Kvinna som säger att hon inte är intim med gifta män