Dyr frisör
Jag brukar betala mellan 500 och 800 för klippning men då vet jag ju vad priset hamnar på.
Har hon ingen speciell utbildning tycker jag dock att det var dyrt. Hoppas Du blev nöjd iaf
Jag brukar betala mellan 500 och 800 för klippning men då vet jag ju vad priset hamnar på.
Har hon ingen speciell utbildning tycker jag dock att det var dyrt. Hoppas Du blev nöjd iaf
Annapanna
Med de frisörer jag har nu skulle jag lätt kunna lägga 1300:- på en klippning. Senast jag slingad eoch klippte håret gick det på strax över 2000:- och det tyckte jag var värt varenda öre.
Isola C
Top stylist och colorist hos Axéns i Sthlm.
Ungefär samma priser då jag klippte mig hos en annan frisör i Sthlm.
E81
Senast jag klippte mig hos en billigare frisör slutade det med att jag fick gå till en dyrare för att reda ut eländet (hon måste ha haft en dålig dag för min kompis brukar alltid bli bra hos henne) så jag vill inte chansa när jag hittat en frisör som fungerar.
E81
Det undrar jag också. Antagligen för att det finns de som anser att det är värt att betala summorna så salongerna inte behöver gå ner i pris . . . (vilket innebär att jag själv bidrar till att göra mig bankrutt, känns intelligent
)