• Känsligpojk

    Är vi gravida?!?!

    Jag och min sambo har försökt att bli med barn nu i över ett år. I torsdags när mensen skulle kommit men inte gjorde det så provade vi och fick ett väldigt svagt streck. Blev så glada!!! Men sen köpte vi CB digital och provade men då visade det inte gravid. Provade med sticka igen och fick ännu ett svagt streck. Är så förvirrande detta? Idag lördag provade vi sticka igen och det visade väldigt svagt streck. Ingen direkt mens har kommit och ingen mensvärk. Vet inte alls vad man ska tro längre?.Rynkar på näsan se bilden

  • Svar på tråden Är vi gravida?!?!
  • Känsligpojk
    Anonym (E) skrev 2022-07-03 15:22:34 följande:

    Nog för det är ett uttryck som många stör sig men kan fortfarande vara just sambon som är gravid inte TS ;)


    Stämmer bra. Det är min sambo som är gravid isåfall :)
    Provade en sticka till igår. Då visade det inget? men mensen har inte kommit heller (Skulle kommit i torsdags, och hon är aldrig sen annars) Konstigt detta, vi som blev så glada och nu går man runt och vet inte alls
  • Känsligpojk
    Anonym (Ninni) skrev 2022-07-04 08:42:23 följande:

    Hur går det för er? 


    Det har kommit blödning/mens idag. Jag befarar tidigt missfall. Väntat med att prova tills imorgon
  • Känsligpojk
    elin1989 skrev 2022-07-05 01:01:51 följande:

    Så behöver det definitivt inte vara. Låter snarare som en kemisk graviditet/tidigt missfall. 
    tyvärr har du rätt?
Svar på tråden Är vi gravida?!?!