• Det blåa huset

I juni ska den ut med mycket vrål och tjut... Del 3

Här kommer så den tredje delen i följetongen för oss tjejer som väntar barn i juni. Skrattande Förhoppningsvis hinner de flesta av oss bli mammor innan det är dags att köra igång 4:e delen.

Skriv, läs, skratta, känn medlidande och ställ frågor som ingen egentligen kan svara på...

Del 1: www.familjeliv.se/Forum-2-16/m4862398.html

Del 2: http://beta.familjeliv.se/Forum-2-16/m6115750.html

Planerar barn-tråden: www.familjeliv.se/Forum-1-32/m4495981.html

Välkomna!

Rossan, nu snyggare än nånsin... ♥ 7:e månaden
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-03-24 14:18:03:
    BF-lista för oss. beta.familjeliv.se/Forum-2-16/m8193142.html
  • Svar på tråden I juni ska den ut med mycket vrål och tjut... Del 3
  • Dumas

Mumin - men oj vad jag vill ha dom där kläderna i brunt med moln på

• polaris

Loggar ut för dagen och önskar alla en trevlig helg (hugger en kexchoklad i farten).

*över och ut*

• Mumin Mamman

Dumas: Ja..visst har dom fina kläder å det är så bra kvalite...men de går ju inte att beställa..bara köpa via homepartyn..

En Smilla mamma
  • Tozza

Mumin: Min diskmaskin är och "stånkar korv" (jobbar) för tillfället, annars har jag en utmärkt fungerande sådan

Imorrn ska vi åka och hämta delen som saknades till vår spjälis, det är ju 6 mil till butiken men de lovade att ersätta oss. Tänkte även passa på och gå en sväng på stan där

Så i helgen sätter vi upp sängen, håller på och städar iordning lite i sovrummet nu så det kommer bli sååå fiint såå fiint! *lyssnar på Creedence och jivar loss*

• Mumin Mamman

Polaris: Hej då...å kraaaam

En Smilla mamma
  • Lycka75

Muminmamman: Jag är ju som bekant också besatt av po.p Me & I kläderna har jag dock aldrig sett "in real life" Är dom snygga och håller dom färg och form. Har nyss köpt en katvigdress till pyret och tvättat den en gång - men har hört att dom skall tappa färgen har dock inte sett det ännu

• Mumin Mamman

Tozza: Ok..du har en sån "multi" variant...som kan göra många olika sakerFlört

En Smilla mamma
  • Mumin Mamman

Lycka: oj..så trevligt med fler besatta po.pisarFlört..löööv po.p

Jag har inte hört nå negativt om Me and I kläderna...alla som jag känner som använder å köper de kläder är suuuuper nöjda..

En Smilla mamma
  • Dumas

Mumin - ja, synd att de inte finns tillgängliga på "vanligt vis"!

Lycka - jag tittade på lite Katvigkläder när jag var "hemma" men de var ju superdyra Vilket gjorde att jag naturligtvis var vääääldigt tydlig med mamma om att det var ju jääääättefina kläder

Tozza - vi ska också sätta upp spjälsängen i helgen Lite tidigt kanske...men lika bra att få det gjort tycker jag!

Måste iväg till jobbet nu. Önskar alla en fortsatt trevlig fredag

• piglettjejen

tjoho...så var golven torkade, undrans hur länge dom får vara rena? svårt med en 2-åring som springer ut och in från altanen

lycka..ja jag vet faktiskt inte riktigt så mkt om partyt,alltså det är demonstration av något kryddmärke och så skulle det var skönhetsprodukter.
    sedan ska resten av tjejgänget dricka vin och parta lite..ojoj vad sugen jag kommer bli..längtar nu faktiskt efter ett glas rött eller en kall öl

mumin...oj då ska jag kika!

tozza...apropå diskning så tänkte jag alldeles nyss då jag plockade ur vår nyinköpta maskin, att jag är helt förälskad i vår diskmaskin, hur kan jag har klarat mig utan en förut??

mumin och lycka..här är ju en till som älskar po.p. men me and I har jag ingen koll på, ska kolla in det sen!
    lycka..katvig. dom är fina!!

Svar på tråden I juni ska den ut med mycket vrål och tjut... Del 3