IVF efter sommaren 2022
Hej,
Välkommen i klubben, så många gånger jag läst en tråd och insett att här har jag ju varit förut, jag har dock dåligt minne så kan läsa mycket innan polletten trillar ner. haha
igår kom min mens efter försök nr 22 yeye.. jag har de senaste 7 månaderna ätit letrozole m.m. Våran remiss sköts upp lite pga att min sambo är nål rädd och hade inte tagit blodprovet som behövdes för remiss, lite surt, så den kom in i mitten på juni. Vad jag läst mig till så kan man få komma på uppstarts möte inom 3 månade men att det sen kan dröja ännu fler månader och jag är så jäkla trött på att vänta och jag börjar ångra att vi inte bara betalade själva för ett år sedan.. lätt att vara efter "klok".
Jag hade cellförändringar i höstas, läkaren som gjorde en närmare titt sa att det var så små att det inte var något att göra åt utan jag får ta ett nytt om ett år. När jag pratade med min läkare innan remissen skickades så sa hon inget om att de skulle spela någon roll om läkaren som kollat på de sa att de var lugnt. Men jag är orolig att det kommer stoppa upp allt, att de vill göra nytt test och att jag med min otur har fått värre förändringar och behöver göra en konisering och vips så behöver jag vänta ännu ett halvår eller mer.
Fick ni någon orsak under utredning?