• Sola13

IVF efter sommaren 2022

Sandralinnea123 skrev 2023-09-04 18:56:46 följande:
    Gud va kul ! Håller tummarna för er att de blir många mogna ägg 🤗 

12/9 har jag testdag, men tänkte börja smygtesta imorgon 🙈 
    Ja men känns inte så mycket, blev dunder sjuk dagen efter återinföring och har testat positivt för covid så man är ju orolig för de att de ska gå sämre för embryot då men även mår så pass dåligt så knappt tänkt på embryot 🙈 
    Känns som att vi har en liknande situation, jag har också väldigt oregelbunden mens och fick missfall för två veckor sedan. Väntar på att se när mensen kan tänka sig komma, sen måste vi ju vänta ytterligare en cykel. Har en fryst blastis i frysen som vi hoppas på ❤️❤️ har du börjat smygtesta än? Fortfarande långt kvar till den 12 ju, men förstår att du är nyfiken och alltid spännande att se när man plussar, om man nu gör det! Håller tummar! 
  • Sola13
    Sandralinnea123 skrev 2023-09-05 16:48:38 följande:
    streli­tzia
    Ja men de sägs ju att de ska vars positivt att vara sjuk för då prioriterar kroppen det istället för embryot 🙈 är lite upp till bevis nu 😅🥰Ja fy va tråkigt för dig.... får vi hoppas det är guldägget i frysen för er 🥰 
    De tog ju 9 veckor för mig att få min mens efter missfallet de var en lång väntan 🙈

Ja smyg tog test idag och kan nog säga att de var ett väldigt svagt plus men kan ju försvinna lika snabbt igen 🙈 
    Jäklar vad lång väntan, det är verkligen en prövning av ens tålamod det här! Men åh, wow!!! ja, man är ju inte kaxig efter allt man varit med om? men samtidigt, so far so good, håller tummarna för starkare test kommande dagar ❤️ var i Sverige går du? 
Svar på tråden IVF efter sommaren 2022