• Klangen

Vilken kroppsdel är sexigast på en tjej?

HAHAHA, jag brukar funderar på detta och undrar vad ni tycker?!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken kroppsdel är sexigast på en tjej?
  • Anonym (111)

Varför ?
    Och om man nu ska gå down that road - varför just bara de 5? 

• Klangen

Jag vet inte, det där är ju mina alternativ som jag tänkt på! Menar du att det finns fler?

• Anonym (Trapezius)

Alla de där kan ju vara fina, men mest förtjust är jag i stora, köttiga trapezius på en kvinna. När trapezius är välutvecklad och man försöker knåda dessa bör hon kontrasterar dem och de känns som att försöka knåda djupfryst kött direkt ur frysen...alltså åh, så jäkla hett.

• Klangen

Jag gillar också mjukheten hos en kvinna och om jag kunde ta bort något skulle det vara kindbenen!

• Klangen

Jag brukar tänka mer på hur dom rör sig än hur dom ser ut.. Kan dom röra sig förstår dom hur man gör och då behöver inte allt sitta där det ska!

Värsta som finns är gamla tanter som tror att dom duger som dom är fastän dom haft sex hela livet och inte lärt sig någonting..

• Anonym (busiga ögon)

Ögon är min grej och ben särskilt långa och slanka. Sen personligheten och magen är också viktiga.

• Anonym (En man)

Benen och ett välvårdat hår.

• EnAnonumius
    Klangen skrev 2022-07-08 20:13:22 följande:

Jag vet inte, det där är ju mina alternativ som jag tänkt på! Menar du att det finns fler?

Om du skall fråga ANDRA så får du väl för fasiken använda skallen och tänka till lite och inse att det kan finnas fler än det du förslog?
    Eller har du svårt att förstå att andra män kan se annat som sexigt än "dina fem" förslag?

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Går ej svara)

Det enda alternativet fittan finns inte med

Svar på tråden Vilken kroppsdel är sexigast på en tjej?