Inlägg från: Anonym (XXX) |Visa alla inlägg
  • Anonym (XXX)

Tog bort mig och la till igen snabbt

Tja, antingen var det bara ett misstag, eller så HADE han verkligen tänkt göra slut med dig, för att han umgås så intensivt med sin familj just nu och därför känner av det dåliga samvetet mer än vanligt. Men så insåg han snabbt att det var ett misstag, för att han inte kan vara utan dig heller. 

Hur eller hur så är ju allting som vanligt igen. Släpp det. (Men det bästa är att inte ha relationer med upptagna män.)

• Anonym (XXX)

Ja, jag tycker att du ska släppa den här karl'n. Om du hade varit jämnårig med frun, hade jag kanske rått dig att kämpa om honom. Men nu är åldersskillnaden så stor, att ert förhållande är olämpligt ändå bara av den anledningen.

Du kan inte ge honom barn. Du kommer att gå i pension 20+ år tidigare än han. Och det kan vara ett problem bara den äldsta parten går i pension tre år tidigare, för då kan man inte påbörja det gemensamma pensionärslivet, den ena måste fortfarande upp tidigt på mornarna fast den andra kanske skulle vilja sitta uppe på kvällen och dricka ett glas vin fast det är vardag, man kan inte tillbringa halva året i Spanien, för den som fortfarande arbetar är bunden till sina stackars semesterveckor... Tänk dig då 22 år av det! Du hinner innan han går i pension!!!

Men det värsta är ju att han inte vill. Han har bestämt sig för en annan. Du måste ge dig nu!

Svar på tråden Tog bort mig och la till igen snabbt