Inlägg från: Anonym (F) |Visa alla inlägg
  • Anonym (F)

Tog bort mig och la till igen snabbt

Serena skrev 2022-07-29 22:02:32 följande:

Varför  vill ha upptagen man?  Förtjänar inte du fin och hedlig man? Förstår inte du att hah älskar inte dig? Han älskar sin  sin sambo!  Jag förstår inte hur ni tänker som tänder på det mest avtändande som finns! En man som ljuger för dem han älskar är en feg och ynklig person!

Ställer mig väldigt tvekande till om otrogna personer verkligen älskar sina partners eller är nöjda i sina relationer men det är en annan diskussion.
  • Anonym (F)
    Serena skrev 2022-07-30 20:08:52 följande:

Kvinnor som gillar upptagna män eller gifta män har ofta dåligt självkänsla. Jag är otrolig tacksam för den kärlek uppfostran jag har fått av min familj!????? Jag slipper att slicka rumpan av upptagna män även om det  hänt att har visat inintresse för mig. ????
     Varför söker inte  dessa kvinnor hjälp?

Tycker dessutom du ska lägga skulden där den hör hemma, hos den otrogna som säger allt möjligt för att få behålla sin älskarinna. Att han älskar henne och inte sin fru, att han ska eller vill lämna för hennes skull osv. Han utnyttjar hennes känslor, det är han som är den dåliga. Sen att hon köper det är sorgligt, men kärleken är blind. 
  • Anonym (F)
    Serena skrev 2022-07-30 22:18:27 följande:

"Kärlek är blind" Kärleken är inte blind. Alla förtjäner inte lärlek. Vissa kan inte känna kärek därför är dom otrogna.
    En annan skrev här på tråden att jag skuldbelägger henne och inte han som är otrogen. Har hon inte själv ett ansvar? Hennes handlingar vem tar ansvar för det?
    Varför ska hon tro hon är bättre än hans fru eller sambo? Varför tror hon  han ska lämna sin familj för hennes skull? H" Han säger han älskar henne" Skitsanack!
    Man värderar inte så högt vad någon säger, utan vad denna gör!
    Jag tycker synd om er. Skaffa självrespekt någon gång!

Jaha, så han är otrogen för han inte kan känna kärlek men hon är älskarinna för hon är en dålig person? Luktar lite kognitiv dissonans här.
Svar på tråden Tog bort mig och la till igen snabbt