Inlägg från: Anonym (S) |Visa alla inlägg
  • Anonym (S)

Gravid, han gjorde slut önskar abort, inte jag- om abort, kan vi hitta tillbaka? Hur har det gått för er?

Gör abort och gör slut! Du har ingen aning om vilken slags förälder han skulle vara och jag skulle inte riskera att ha en dålig pappa till ett barn, det förtjänar inte hen. (Jag fattar att det aldrig finns garantier men man måste åtminstone känna en person mer än några månader för att få en uppfattning!)

Det du vet är däremot att han är en dålig kille, fattar inte varför du ens funderar på att vara ihop med honom igen efter vad han gjorde mot dig!

• Anonym (S)
    Anonym (Ladybug) skrev 2022-07-12 11:33:26 följande:

Varför har ni oskyddat sex om ni inte vill bli gravida? Båda, speciellt han, låter ganska omogna. Hans sätt att lägga huvudet mot din mage låter som känslomässig utpressning.

Dumpa honom, välj sedan om du vill ha ett barn till på heltid eller göra abort.

Håller med om första men inte andra. Om ts har barn med honom kommer han att fortsätta på samma sätt. Låter som en kille som helt typiskt skulle snacka skit om mamman till barnet (ts) och använda hen som känslomässig utpressning mot ts för att få sin vilja igenom!

Man kan "tyvärr" inte räkna med att han blir en frånvarande pappa, och ts och/eller barnet är de som får betala priset för allt det här. Nej, abort är det enda rätta här.
Svar på tråden Gravid, han gjorde slut önskar abort, inte jag- om abort, kan vi hitta tillbaka? Hur har det gått för er?