Inlägg från: Anonym (ölkj,hm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ölkj,hm)

Gravid, han gjorde slut önskar abort, inte jag- om abort, kan vi hitta tillbaka? Hur har det gått för er?

Anonym (Förtvivlad) skrev 2022-07-14 19:58:33 följande:
    Precis min tanke, båda har dessutom barn sedan tidigare så han kan omöjligt vara ovetandes om hur barn blir till.... Har nu krupit fram att han verkar ha satt detta i system, med aborter... Obestämd
    Önskar att jag var lika respektlös och känslokall som de flesta här i tråden och bara kunde genomföra aborten och dumpa honom, men det känns så tungt.

Det är inte respektlöst att dumpa honom. 

OM du kan förmå dig till att älska honom trots hans vidriga beteende så kommer du mest troligt att dels bli utnyttjad av honom - han har ju lärt sig att du gör vad som helst för honom samt att du troligen kommer att bli bitter framöver för att han 'tvingat' dig till abort. 

Ert 'förhållande' är dödsdömt. 

• Anonym (ölkj,hm)
    Anonym (Förtvivlad) skrev 2022-07-14 20:07:01 följande:
    Ja, jag inser detta också.. Tack för ditt inlägg.Solig Det krävs bara pannbenet för att förmå sig också, men jag jobbar på det... Aldrig tidigare postat här men få vet om min situation så ville ge det en chans, kunde inte ana vilken hård ton majoriteten skulle komma med - skrev för att ventilera...

Iaf jag är hård för att få dig att vakna till innan du har slösat bort en massa tid  

Jag vet att det är svårt att lämna, men om du hade fått höra detta från en vän, vad skulle du ha sagt till henne? 

Svar på tråden Gravid, han gjorde slut önskar abort, inte jag- om abort, kan vi hitta tillbaka? Hur har det gått för er?