• Anonym (Frun)

App för otrohet/poly?

Söker en app lik Tinder för oss som vill vara otrogna eller lever polyamorös.

Har ni några tips? 

Inga hemsidor som har en massa botar.

• Svar på tråden App för otrohet/poly?
  • Anonym (HL)
    Anonym (Frun) skrev 2022-07-13 23:10:27 följande:

Jag är poly men inte i relation just nu.
    Jag söker dock män som inte är singlar, helst poly men även de som vill vara otrogna.

inga som helst förslag på appar? 

Hemligg.se är en bra sida för att knyta kontakter och träffa folk.
  • Anonym (Perfekt)
    Anonym (HL) skrev 2022-07-14 09:07:08 följande:
    Hemligg.se är en bra sida för att knyta kontakter och träffa folk.
    Haha!!!

En sida där det är gratis för tjejer och män måste betala? Låter seriöst....
  • Tukt
    Anonym (Sökande) skrev 2022-07-13 23:14:54 följande:

Tänk att det är så svårt för en del att läsa frågan och svara på den utan att komma med en massa åsikter?.. jag gillar din fråga och jag är inne på helt samma spår ;)

Kanske för att frågan är fel ställd. Och då kan det ju vara till hjälp att påpeka det.
    Otrohet är nog lättast att söka på flera konventionella dejting-plattformar, men poly mer i sammanhang där andra polysar finns. Träffar, communetys och liknande.
    Framför allt är det få polys som vill bli ihopbuntade med otrogna, enligt min erfarenhet.
  • Anonym (HL)
    Anonym (Perfekt) skrev 2022-07-14 14:46:26 följande:
    Haha!!!

En sida där det är gratis för tjejer och män måste betala? Låter seriöst....
    Den är seriös. Det är gratis för tjejer eftersom vi är så få, som vanligt när det gäller dessa sidor. Ägarna är närvarande och sköter den bra. Det finns gratisversion för män precis som på andra sidor, kö för männen att bli medlem. 
    Hur skulle det funka om det är gratis för alla? 
  • Anonym (Nyfiken)

Fråga till TS

Varför söker du upptagna män? Är det spänningen i att få ligga med någon som är upptagen eller är du av den skolan att dessa män inte söker ett förhållande som inte heller du är ute efter utan enbart diskret sex?

• Trotyl2022
    Anonym (Frun) skrev 2022-07-13 22:28:31 följande:
    App för otrohet/poly?

Söker en app lik Tinder för oss som vill vara otrogna eller lever polyamorös.

Har ni några tips? 

Inga hemsidor som har en massa botar.

Tror definitivt att du får ut mest av denna då...sugardaters.com/se
    Finns med app. Lycka till
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Sökande) skrev 2022-07-13 23:14:54 följande:

Tänk att det är så svårt för en del att läsa frågan och svara på den utan att komma med en massa åsikter?.. jag gillar din fråga och jag är inne på helt samma spår ;)

Tänk att vissa har så lätt för att stänga av hjärnan och medvetet enbart fokusera på ytan och gnälla över folk som tänker lite längre än könsorganet.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Frun) skrev 2022-07-13 23:10:27 följande:

Jag är poly men inte i relation just nu.
    Jag söker dock män som inte är singlar, helst poly men även de som vill vara otrogna.

inga som helst förslag på appar? 

Mao du skiter fullkomligen i de moraliska aspekterna och ska bara ha sex till varje pris.

Det förklarar nog varför du inte kan förstå skillnaden mellan otrohet och poly.
  • Anonym (Eeeh Tinder?)

Tinder borde väl funka? Såg nånstans att 20% av användarna egentligen inte är singlar så det är nog den bästa otrohetsappen trots att det egentligen inte är en otrohetsapp med tanke på hur många användare den har.

• Anonym (Eeeh Tinder?)
    Anonym (Eeeh Tinder?) skrev 2022-08-22 16:23:21 följande:

Tinder borde väl funka? Såg nånstans att 20% av användarna egentligen inte är singlar så det är nog den bästa otrohetsappen trots att det egentligen inte är en otrohetsapp med tanke på hur många användare den har.

Själv har jag dejtat en man som hävdade att han var skild men i själva verket var gift och en man som hävdade att han var singel men egentligen planerade bröllop med son fästmö. Bara denna sommaren, genom Tinder där jag uttryckligen i presentationen skrivit att jag INTE vill träffa en upptagen och att jag avskyr otrohet. (Har själv böivit sviken på det sättet)

Kanske får skylla mig själv som inte kollar ordentligt på google innan jag ligger.

Så Tinder är mitt tips.
  • Anonym (Perfekt)
    Anonym (Eeeh Tinder?) skrev 2022-08-22 16:29:18 följande:
    Själv har jag dejtat en man som hävdade att han var skild men i själva verket var gift och en man som hävdade att han var singel men egentligen planerade bröllop med son fästmö. Bara denna sommaren, genom Tinder där jag uttryckligen i presentationen skrivit att jag INTE vill träffa en upptagen och att jag avskyr otrohet. (Har själv böivit sviken på det sättet)

Kanske får skylla mig själv som inte kollar ordentligt på google innan jag ligger.

Så Tinder är mitt tips.
    Så du medverkar till otrohet trots att du hatar otrohet? Verkar genomtänkt.
  • kåtochnyfiken

skriv gärna till mig Drömmer

Svar på tråden App för otrohet/poly?