• Fri 15 Jul 2022 13:59
    22633 visningar
    2 svar
    2
    22633

    Shein

    Någon som vet vilken adress man ska skicka kläderna till då man returnerar kläder från Shein? Informationen är inte så informativ om man säger så, jag har svårt att hitta vart man skriver ut fraktsedel och vart man ska skicka kläderna som inte passade.

    Det här är all information jag får av Shein då jag har fyllt i en retur: "Idag är din lyckodag! Vi vill ge dig en ny chans att tycka om din vara. Vi står för kostnaden. En returetikett kommer inte att skickas till dig och vi börjar omedelbart att behandla din återbetalning. Om du har valt en återbetalning till din SHEIN-plånbok bör din återbetalning visas inom 24 timmar. Om du har valt en återbetalning till din ursprungliga betalningsmetod, vänligen kontakta din bank för mer information. Det krävs ingen åtgärd från dig just nu. Vi ber om ditt tålamod medan vi bearbetar din återbetalning. Tack, och vi hoppas att du får en bättre upplevelse när du handlar hos SHEIN nästa gång."

  • Svar på tråden Shein
  • Fri 15 Jul 2022 14:07
    #1

    Vad är det du inte förstår? Du får behålla varan och får tillbaka pengarna ändå. Antagligen kostar returen mer än själva varan. 

  • Fri 15 Jul 2022 14:25
    #2

    Ahh, vad klok du är! 

    Jag har svårt att lista ut vad de menar då det mesta är kört via google translate och jag handlar sällan via internet.
    Tack för hjälpen.

Svar på tråden Shein