Kvinnlig list!
Jag är en av dem som till en början är spännande med vackert yttre, otillgänglig, svår att fånga och är "mig själv" i början av förhållanden, dvs jag bryr mig inte utan är helt avslappnad och kan vara mig själv. När det gått ett tag och männen fångat mig där jag fått känslor så förändras jag:
Då blir jag svartsjuk, mer klängig, svarar direkt om de ringer eller textar, ber dem bekräfta mig hela tiden.
Hur kan andra med kvinnlig list behålla denna svalhet som jag har ifrån början, då jag saknar känslor?
Vad är kvinnlig list för er? För männen är det oftast att man ska ha en vacker utsida, vara sexig och sval och lite mystiskt kvinnlig.
Jag är så långt ifrån mystisk man kan bli. Jag säger rakt ut allt jag tänker och känner, vilket män avskyr. Men hur kan man bara bli någon annan människa?
I början så är jag exakt en sådan som männen vill ha. Rolig, skrattar, impulsiv, vacker, sexig, galen. De mår bra och känner att de lever. De tror att de hittat rätt. Men när så tiden går så känner de att detta tar för mycket energi och musten ur dem. De vill bara ha lugn och ro och inget tjafs.
Sen brukar de träffa den där lugn tjejen som de känner sig trygga med, skaffar barn med etc. För att efter några år känna igen att någonting saknas, de känner sig inte levande. Då söker de upp någon rolig som mig igen (en som de oftast inte kan glömma och som gör avtryck). Men efter ett tag känner de sig återigen utpumpade. HUR ska man vara???
Tips någon ??