• Anonym (Äcklad)

Sambo tafsar privat & offentligt

Min sambo tafsar på mig både privat och offentligt och jag hatar det,har blivit mycket värre sedan vi fick barn.Känns så svårt att lämna medans man är mammaledig.
    Han kan när som daska mig på rumpan,nypa i rumpan el ta på brösten/underliv utanpå kläderna när vi är hemma,säger såklart sluta,slutar han? Nope,respektlösa idiot.
    Han har även nu börjat göra det på släktträffar snabbt när folk vänder ryggen till,på stan när folk inte ser men skulle kunna se osv..så jävla obehagligt och blir så ledsen att jag ?accepterat? detta beteende trots jag bett honom sluta 1000 gånger.Vad gör man? Hur får man slut på beteendet tills separation är ett faktum.

• Svar på tråden Sambo tafsar privat & offentligt
  • Östgöte

Vilket trams, ts man visar bara sin uppskattning. Jag tar på min fru hela tiden och det gör alla män med sina kvinnor.

• Anonym (aaa)
    Östgöte skrev 2023-01-10 19:10:43 följande:

Vilket trams, ts man visar bara sin uppskattning. Jag tar på min fru hela tiden och det gör alla män med sina kvinnor.

Du vill bara provocera och du har uppenbarligen inte läst allt som TS skrivit. 
  • Anonym

Beställ tid på familjerådgivning. Tala om för honom när tiden är. Säg bara jag vill inte bli tafsad på längre, Inget skrik eller gråt bara lugnt konstaterande.
    Om han säger att han inte följer med så säg då bara att du går själv. Då signalerar du budskapet att bollen är i rullning, att du påbörjar en förändring.
    Vill han inte göra förändringar så kommer du behöva samtalsstöd, så gå ensam för din egen skull.
    Vill han följa med så kanske ni kan förändras tillsammans

Låt inte detta pågå utan konsekvenser. Ni behöver hjälp utifrån

• molly50
    Östgöte skrev 2023-01-10 19:10:43 följande:

Visa uppskattning kan man väl göra på andra sätt än genom att nypas och daska i rumpan,klämma på brösten och ta på underlivet?
  • Lynx123

Han låter super creepy och verkar inte respektera din vilja alls. Hans beteende är väldigt possessivt och det är en form av kontrollerande. Om du har förklarat hur du upplever det och/eller kanske varit på parterapi och han inte slutar är det bara att lämna.

• Anonym (Äcklad)
    Anonym (A) skrev 2023-01-10 18:42:17 följande:

TS hur har det gått?

Försöker fortf få med honom till familjerådgivningen,men jag varken kysser eller har sex med honom
  • Anonym (J)

Så ofredandet har inte upphört?

Vad tycker han om att ni inte har sex då..?

Anonym (Äcklad) skrev 2023-02-06 10:31:45 följande:
    Försöker fortf få med honom till familjerådgivningen,men jag varken kysser eller har sex med honom
  • Lenobia
    Anonym (Äcklad) skrev 2023-02-06 10:31:45 följande:
    VA? Varför har du inte lämnat? 
  • AnnaSthlm

Meddela honom nästa gång ni ska på stan: "Om du rör vid mig åker jag hem". Var beredd på att han KOMMER att tafsa och åk hem. Inga ursäkter. Tänk ut på förhand om du lämnar barnen med honom eller tar med dem när du kommer åker. 
    Ha ljudinspelning på hela tiden och protestera ljudligt: "Sluta tafsa nu!"

Nästa gång, när du redan åkt hem en gång. Meddela honom samma sak, att du kommer att åka, och denna gång även polisanmäla övergrepp. 

Gör exakt samma sak när ni träffar släktingar. Du måste sluta skämmas för att bli utsatt för övergrepp. Du kan i förtroende berätta till någon som kan stötta dig, på förhand, och be henom att hålla ett öga på mannen. 

När du förr eller senare lämnar honom, och sannolikheten att du gör det är skyhög, kommer socialen att hålla dig medansvarig för att du haft dina barn boendes med en man som utsatte dig för övergrepp. 

Kan du vara hundra procent säker på att han aldrig kommer att göra något mot barnen när du inte ser på? 

• Anonym (Wat)

Nu har jag inte läst hela tråden och allt TS har skrivit förutom det i första inlägget. Men om jag hade varit tillsammans med någon som TS så fyyy fan va jag hade dragit, känns som att vissa kvinnor här på FL tävlar om just dem kan vara den torraste platsen på jorden. 

Jag och min fru tar jämnt spontant på varandra, det är ju för fan det bästa som finns! Det är som en spontan kärleks visning att jag vill ha dig, jag tänker på dig. Skulle det gå en vecka utan att min fru tar på mig så hade jag blivit rejält orolig att något är fel. 

Svar på tråden Sambo tafsar privat & offentligt