Berättade att jag var otrogen.
Våndas litegrann över mannens sinnesstämning när han kommer hem. Ungefär 90 minuter kvar. Det gör så ont att se honom i det här skicket.
Bäddat sängen så att han kan gå och lägga sig direkt. Snart ska barnen få kvällsmat och lägga sig. Allting ska alltså vara förberett och klart så att han kan välja att gå och sova om så önskas.
Jag vet knappt vad jag gör med mig själv. Jag vill bara gå och krama honom men kommer att stålsätta mig och funderar på att jag ska gå ut i trädgården under tiden han borstar tänderna och säger god natt till sina barn.
Han har planterat om våra blommor idag, såg jag..
Jag är väldigt väldigt emot otroheter men ser upp till de som berättar. Bra gjort av dig. Mindre bra med otroheten men det vet du ju om själv också så jag tror inte man behöver berätta det för dig. Har du funderat över varför du gjorde det? Det kan ju vara något han funderar på. Varför. Om han inte duger. Om det är fel på honom. Osv. Så tänkte iallafall jag när jag var med en som var otrogen. Men jag har varit den som gjort snedsteg också, fast ?bara? en snabb puss med någon okänd snubbe på en nattklubb som gick förbi mig. Men jag vet att jag kollade efter andra då just för att jag inte trivdes alls.
Tror du gör bra som du gör. försök behöll lugnet. Ge honom tid. Hoppas det ordnar sig