• Anonym (Toppen)

Sola topless?

Idag när jag kom hem från jobbet så såg jag dottern och två av hennes kompisar ligga och sola topless på vår altan. De tog på sig snabbt när de hörde att jag var hemma, altanen är insynsskyddad så det är väl ingen fara på det sättet men är detta något nytt som blivit populärt igen?  Hoppas inte.

• Svar på tråden Sola topless?
  • wilmajansson

Är nog inget som är populärt igen utan något man gör när ingen ser :)
    Hur gamla är tjejerna?

• Anonym (E)

Igen? Det har väl aldrig varit impopulärt.

Du måste prata med dem om att huden på just brösten är väldigt känslig så med tanke på hudcancer så borde de verkligen vara mycket försiktigare.

• Anonym (Eva)
    Anonym (Toppen) skrev 2022-07-19 15:10:49 följande:
    Sola topless?

Idag när jag kom hem från jobbet så såg jag dottern och två av hennes kompisar ligga och sola topless på vår altan. De tog på sig snabbt när de hörde att jag var hemma, altanen är insynsskyddad så det är väl ingen fara på det sättet men är detta något nytt som blivit populärt igen?  Hoppas inte.

Varför är detta så jobbigt för dig?
  • Anonym (Toppen)
    wilmajansson skrev 2022-07-19 15:54:05 följande:

Är nog inget som är populärt igen utan något man gör när ingen ser :)
    Hur gamla är tjejerna?

14-15 är dom
  • Anonym (Toppen)
    Anonym (Eva) skrev 2022-07-19 16:06:54 följande:
    Varför är detta så jobbigt för dig?
    Tycker det är onödigt när det finns så mycket kameror i alla mobiler mm. Sen är jag inte helt bekväm med att de ligger halvnakna.
  • Anonym (Stina)
    Anonym (Toppen) skrev 2022-07-19 16:18:13 följande:
    Tycker det är onödigt när det finns så mycket kameror i alla mobiler mm. Sen är jag inte helt bekväm med att de ligger halvnakna.
    Så det är inte insynsskyddat som du skrev? Måste du vara bekväm med det? Du behöver ju inte se det, de klädde på sig när du kom hem.
  • Anonym (Toppen)
    Anonym (Stina) skrev 2022-07-19 16:31:52 följande:
    Så det är inte insynsskyddat som du skrev? Måste du vara bekväm med det? Du behöver ju inte se det, de klädde på sig när du kom hem.
    Här är det insynsskyddat men gör man det här kan de ju göra det på andra ställen också.
  • Anonym (Stina)
    Anonym (Toppen) skrev 2022-07-19 16:35:21 följande:
    Här är det insynsskyddat men gör man det här kan de ju göra det på andra ställen också.
    Och även om de inte gör det  hemma så kan de göra det på andra ställen. Skaffa ett koppel till henne.
  • Anonym (Toppen)
    Anonym (Stina) skrev 2022-07-19 16:38:19 följande:
    Och även om de inte gör det  hemma så kan de göra det på andra ställen. Skaffa ett koppel till henne.
    Men herre gud. Undrar mest om det något som blivit poppis igen eller om det är något som de fått för sig själva.
  • Anonym (Eva)
    Anonym (Toppen) skrev 2022-07-19 16:18:13 följande:
    Tror att detta mest är ett spöke i huvudet på dig.

Låt dom sola - det är väldigt få som bryr sig, än mindre skulle någon alls ta bilder.
Svar på tråden Sola topless?