Ella eller Ellen?
Tacksam om ni vill rösta på det finaste flicknamnet av de här två:)
Tacksam om ni vill rösta på det finaste flicknamnet av de här två:)
Ellen. Ella är oerhört intetsägande.
Eleonora känns tungt att heta som barn idag. Alla kompisar kommer att heta Alice, Maja, Elsa, Sigrid osv. Så kommer Eleonora och alla andra föräldrar tänker att föräldrarna nog har stora komplex som måste döpa sin unge till ett så långt, krångligt gammalt drottningnamn. Ellen är jättefint och passar fint in bland barn födda idag! Två stavelser är det bästa för att undvika smeknamn också för hur kul är det att döpa sitt barn till något som ändå ingen orkar säga för att det är så långt? Har aldrig förstått poängen med det.
Hur menar du med att Ella är ett halvdant namn egentligen, jag känner flera Ella.
Är inte Ellen halvdant namn?
Strunta i detta med riktiga namn som någon skrev. Ella är fint och helt riktigt! Båda är fina!
Strunta i detta med riktiga namn som någon skrev. Ella är fint och helt riktigt! Båda är fina!
Ellen absolut, det är riktigt fint. Ett favoritnamn!
Ella är bara så tråkigt. Det är liksom ?ingenting. Inte för att jag skulle reagera negativt om jag träffade en Ella, det finns oändligt många sämre namn. Men jag skulle undra varför detta stackars barn hade fått ett så urbota tråkigt namn när fina namn som t ex Ellen finns.