Inlägg från: soproi |Visa alla inlägg
  • soproi

BF APRIL 2023

Hej! Jag plussade för några dagar sen och bör kanske ha bf kring 7 april. Har en dotter som är 5 år och ett utomkvedshavandeskap så jag har opererat bort ena äggledaren. Håller tummarna på att denna graviditet håller till i livmodern där den hör hemma och stannar tiden ut!

Jag är gärna med i en fb-grupp jag också! Jag är med i en som fortfarande är aktiv sen dottern, men har lärt känna så många i den att jag inte vill skriva om detta så här tidigt där :) 

• soproi

Jag måste gnälla lite angående illamående... Jag mår illa då och då, ibland om jag tänker på viss mat eller ibland när jag känner lukten av mat, och så långt är ju allt som vanligt. Problemet är att jag jobbar på förskola, och just nu klarar jag knappt av lukten där. Bajs, mat, yoghurtspill på kläder och stolar vid mellis, och egentligen generellt lukten av förskola! ???? Igår och idag har varit en sån stor plåga! Annars har jag inga problem alls med dofter, men fy... Jag var tvungen att säga det till min närmsta kollega för det kändes verkligen som att jag skulle spy nästan konstant.

Hoppas, hoppas att doftkänsligheten går över snabbt! Förra graviditeten mådde jag illa till vecka 12, men då var jag lyckligtvis student.

Någon som relaterar? 

Svar på tråden BF APRIL 2023