Inlägg från: L0uis3 |Visa alla inlägg
  • L0uis3

BF APRIL 2023

Hänger gärna på i tråden, plussade för första gången någonsin i måndags. Försökt bli gravida i 4 år, gjort fertilitetsutredning och stod på kö till IVF. Känns helt overkligt, vågar knappt tro på det. Inga större symtom, lite öm i brösten som kommer och går, lika så molande värk i magen som också kommer och går. Beräknad BF enligt app är 5/4. 

• L0uis3

Ni som har fått +3 på clearblue digitala, när slog det om till just +3 för er? Tog ett senast igår vid 5+1, då stod det 2-3

• L0uis3
    SunnyP skrev 2022-08-07 10:10:05 följande:
    Jag har för mig att jag läst att det krävs ett HCG på ca 3000 (tänk på att HCG alltid är lägre i urin än i ett blodprov) för att testet ska slå om till +3. Det är väldigt individuellt hur högt HCG man har i olika veckor så jag tror det är svårt att säga. Jag är i 5+3 idag och mitt HCG prov i torsdags (5+0) var 856 och borde ligga på strax över 3000 i morgon vid 5+4 (i blodet) om det fortsätter att dubblas som det ska. Sen har många andra mycket högre HCG tidigt men det vet man inte innan man har testat, det viktiga är dubblingen inte mängden HCG.
    Tusen tack, det stillade ändå min oro! 
  • L0uis3

Plötsligt försvann de ömma brösten, digitalt test slog dock om till +3 idag. Men testet känns inte till någon tröst när symtomen försvann.... 
    Så nojig att detta inte ska gå vägen 

Svar på tråden BF APRIL 2023