• Anonym (Verklighetstrogen dildo)

Skulle du som kvinna kunna bli intresserad av en manlig sexdocka?

Eller är det endast ett manligt fenomen att lockas av sådana och t o m kunna tänka sig att ersätta dem med levande kvinnor?

Numera finns det även otroligt många manliga dockor på marknaden, fast de kanske mest tillverkas för gaykillar? Ändå borde det väl finnas en och annan kvinna som är nyfiken åtminstone i fantasin???
    Har dock lite svårt att se en kvinna släpa hem en 70 kilos docka och klä på och klä av och prata med som en partner och sen suga av  i soffan.

• Svar på tråden Skulle du som kvinna kunna bli intresserad av en manlig sexdocka?
  • Anonym (V)
    Guldnovan skrev 2022-07-23 23:32:45 följande:

Skrattar fortfarande. Jag ser mig själv köra doggy med en docka, eller missionären. Den enda som rör på sig är jag...Guldnovan ligger på köksbordet med en docka uppställd framför. Ja ni får gärna skratta  med mig....vilken syn. Kanske jag skulle prova ändå? 

Ett hopprep med bra handtag, slå ett varv om den tysta främlingens midja och en pålitlig knop gör nog susen både på köksbordet och i doggy. I väntan på att man sparat ihop tillräckligt med slantar för att slå till på en AI i elitklassen. 
    Guldnovan skrev 2022-07-23 23:36:33 följande:
    Måste förtydliga att jag inte skrattar åt de som har fleshlight eller kvinnlig sexdocka för det tycker jag inte är fel. Skrattar helt och hållet åt mig själv, varför blir det så annorlunda om jag skulle ha en manlig docka? Hur används de? 
    Det finns massa videos på nätet där folk har sex med dockor, det är en speciell genre. Tror det finns olika varianter, men de manliga dockorna har alltid erektion och kan värmas upp. Sedan känns det nog ganska lika hud jag läst och väldigt mjuka. Jag tror de funkar som en bigsize mänsklig dildo och en kramkudde, som allt i ett utom det intellektuella och levande.

Kommer ihåg att  jag såg något Black Mirror avsnitt för flera år sen. En kvinna hade beställt hem en manlig sexrobot, som sedan började bete sig märkligt. Riktigt läskigt program.
    Anonym (V) skrev 2022-07-23 23:49:24 följande:
    Ett hopprep med bra handtag, slå ett varv om den tysta främlingens midja och en pålitlig knop gör nog susen både på köksbordet och i doggy. I väntan på att man sparat ihop tillräckligt med slantar för att slå till på en AI i elitklassen. 
    Kvällens bästa:)
  • Guldnovan
    Anonym (Verklighetstrogen dildo) skrev 2022-07-23 23:53:03 följande:
    Det finns massa videos på nätet där folk har sex med dockor, det är en speciell genre. Tror det finns olika varianter, men de manliga dockorna har alltid erektion och kan värmas upp. Sedan känns det nog ganska lika hud jag läst och väldigt mjuka. Jag tror de funkar som en bigsize mänsklig dildo och en kramkudde, som allt i ett utom det intellektuella och levande.

Kommer ihåg att  jag såg något Black Mirror avsnitt för flera år sen. En kvinna hade beställt hem en manlig sexrobot, som sedan började bete sig märkligt. Riktigt läskigt program.
    Det måste jag kolla upp. Hade ingen aning att det fanns.
    Mia99 skrev 2022-07-23 23:20:20 följande:

Usch nej. Vi kollade på Real Dolls websida för skojs skull. En del av tjejdockorna är kusligt snygga, i alla fall på bilderna, men killdockorna är bara creepy. Skulle inte ens våga sova med en sån hemma i huset.

För många blir nog en sådan docka enda chansen att få ligga med något snyggt. En totalt skräddarsydd fantasikvinna...inte konstigt att de säljer- Dessutom ställer de upp på precis allt och klagar aldrig eller har mens!!!
  • Anonym (V)
    Anonym (Nope) skrev 2022-07-23 23:28:51 följande:
    Nej tack, för mig är sex en ömsesidig lek, en bekräftelse.

Om mannen inte rör sig eller ligger stilla under ett helt samlag så tappar jag snabbt kåthet och intresse för vidare lekar.
    Det väcker onekligen funderingar att motsatt förhållande råder för en hel massa män! Skrattande
  • Guldnovan
    Anonym (V) skrev 2022-07-24 00:02:49 följande:
    Det väcker onekligen funderingar att motsatt förhållande råder för en hel massa män! Skrattande
    Visst blev det en märklig tankevurpa att män använder sexdockor utan att det är jättekonstigt men en kvinna inte gör det. Ändå klagas det ibland på att kvinnor är initiativlösa i sängen. 
  • välj användarnamn

Manligt fenomen är lite fel att påstå, ett fenomen mycket väl.
    Antagligen väldigt få män som intresserar sig för dockor, bör mer klassas som udda fetish.

• Anonym (XXX)

Nej. Förutom att det är ett sjukt beteende, så tänder jag väldigt mycket på personlighet. Intellekt och humor. Diskussioner och mental samvaro. Vilket inte betyder att utseendet är oviktigt. Men en docka kan ju aldrig vara något annat än utseende. Alltså helt ointressant, omöjligt att tända på. 

• Gaskarl
    Guldnovan skrev 2022-07-23 23:24:15 följande:
    Jaa möjligen då. Intressant tanke. 
    Jag slickar min Fleshlight, saliv på glidmedel blir ortoligt glidigt, ist för att lägga på mer glidmedel.
  • Anonym (???)

Men är det inte väldigt tragiskt. Jag tänker på nån artikel där en man hade gift sig med en docka, levde med henne som om hon vore en riktig kvinna. Klädde henne, bäddade ner henne i sängen, satt med henne vid frukostbordet, pratade med henne osv. Jag förstår att det inte är så väldigt vanligt förstås, men tydligen var han inte ensam om detta trots allt. Och hur han använde dockan var ju helt klart för att han saknade en riktig fru, en att älska, att ha en bästa vän som man kan prata med.  Då är det något annat än att tänka att det vore roligt med en ny sexleksak.

Sen tänker jag också med rysningar, att det är riktigt creepy om man skulle kunna bestämma utseende på dockorna själv (det kanske man kan?). Man kanske har ett ex man inte kommit över - ska man då ha en knulldocka som ser ut precis som henne? Fy fan så sjukt. 

• Anonym (Malin)

En manlig docka är ointressant. Visserligen går den att krama men annars räcker det bra med en dildo. 

Varför frågar du inte om sexrobot istället, en som ser ut och känns som en man men  som också kan röra sig, konversera och älska på olika sätt? Där tror jag det finns en marknad även om många kvinnor inte vill erkänna det.
    Läs romanen Bobby Love av Marina Nilsson, den handlar om en sexrobot.

• Anonym (teknator)
    Anonym (XXX) skrev 2022-07-24 02:11:23 följande:

Nej. Förutom att det är ett sjukt beteende, så tänder jag väldigt mycket på personlighet. Intellekt och humor. Diskussioner och mental samvaro. Vilket inte betyder att utseendet är oviktigt. Men en docka kan ju aldrig vara något annat än utseende. Alltså helt ointressant, omöjligt att tända på. 

Vänta bara, det kommer strax dockor med personlighet och AI också.

För att det till 100% finns män som vill plåga en docka och få verbal respons om inte annat.

En smaskig lite uppdatering om AI från blaskan Daily Mail, lite intressant med Elon Musks uttalanden tyckte jag:

www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-10503703/Artificial-Intelligence-expert-warns-slightly-conscious-AI.html
Svar på tråden Skulle du som kvinna kunna bli intresserad av en manlig sexdocka?