Svarar på alla då jag inte vet hur man svarar separat
Jag har inte fått kärlek någonsin utav män brukar vara ja som över flödar o typ är fööör mycket för dem.
Jag ger verkligen allt utav hela mitt hjärta säger aldrig nej och ja blir extra känslig när ja får avvisningar eller utfrysning då skapas en separationsångest inombords vilket får mig känna de lämnar mig osv...
Jag har alltid haft dåligt självförtroende och självkänsla och jag har aldrig kunnat ta emot komplemanger wller ta orden som om det är sanning...
Jag har alltid sett bra ut och klär mig mycket elegant och fått höra o få fina komplemanger utav folk men ja har bara stått som ett streck i ansiktet o inte kunnat inse att jag ser bra ut mm....
Min exman sa aldrig en enda komplemang , gav mig knappt sex och pratade enbart om sitt jobb o valde jobbet o hans familj före vårt äktenskap ....
Ja jag borde söka en professionell psykolog och få hjälp med mina känslor o tankar och ja det är inte normalt att lida tills idag med dessa känslor ...
Folk släpper och går vidare i livet men jag fubksr inte så, ja gräver in mig i ensamhet o tystnad och önskar mig bort till honom .tänker hela tiden på honom och försöker lösa saker som om livet skulle bli bättre om ja gick med villkoren ..
Vi är som på en skala från 1 till 10
Där han e 1an och jag 10 verkligen dag o natt två helt olika personligheter och mentalitet ....
Detta är ju problemet, jag tror verkligen inte de finns en bättre , jag tror inte jag är värd mer än vad ja fick . Jag intalar ju mig själv hela tiden att han var min sista i livet , om han inte vill ha mig elr älskar mig då finns det verkligen ingen annan ...
Hur ska ja försöka ens ta mig ut och träffa folk ?
Jag varken festar eller dricker och inte gjort det på 10 år och jag har inte sociala medier för jag tror inte på sånt . Varför , jo för det är en hel annan generation som faktiskt förstör äktenskap och triggar en svartsjuka och massa annat som ger bara huvudvärk ... Jag är old sxhool jag gillar träffa en man öga mot öga och ha djupa konversationer där man kan se om människan är ärlig av sig ... Därför känner jag att livet är körd för mig ...
Jag kommer att få mina drömmar krossade .
Jag hade bara enbart haft 2 mål enkla mål .
Ett hus och en stor familj och ett lyckligt äktenskap .
Ingen vill ha en tidigare skild kvinna...
Jag mår såååå fruktansvärt dåligt och saknar verkligen honom. Tanken dödar mig så in i helvete att jag aldrig kommer att få träffa honom i mitt liv ????
Jag ville va mamma till hans barn en bra hustru som tog hand om hemmet och alla hans sjukdomar som jag accepterade. Jag är upplärd i gott o ont och tills döden skiljer oss åt men ja känner mig sååå lurad . Grundlurad i 3 hela år ...
Varför ja inte kunnat lämna tanken är för ja älskar honom o det är inte tankar det är verkligen så jag känner inombords .Jag har förlorat sååå mycket när vi skildes .
Visst ja blev räddad av att han lämna mig för de kunde ske vilken dag som helst ja kunde dö men ensamheten och tystnaden äter mig lika hårt.
Att bara sova och va för mig själv gör lika ont för ja hör honom Ja blir påmind och drömmarna får mig gråta för det enda jag vill är att han hör av sig och säger 3 ord .
Jag älskar dig
Jag vill tillbaka
Låt oss försöka
Jag kommer nu
Vad som helst
Jag ber verkligen till gud jag pratar verkligen varje dag med gud ja vet d låter patetiskt men jag är desperat efter kärleken umgänget hans ögon hans röst habs närvaro
Jag är så knäckt bara och sååå besviken av äktenskapet o skilsmässan