Inlägg från: Anonym (Verkligheten) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Verkligheten)

Djupt sårad

Anonym (Oooooh) skrev 2022-07-27 23:25:20 följande:

Livet är För jävligt !
    Det är väldigt lätt för er att säga ta er till en psykolog osv m vet ni hur svårt d är för kvinnor som blivit utsatta för våld hur d fungerar mentalt ... 
    Vi tänker annorlunda, vi vill bara ha kärlek elr få någon slags bekräftelse att vi existerar o är fina osv.. Vi lever på d lilla fina ordet.

Ja vill verkligen ha honom i mitt liv , inte va ja utsattes för utan vi var gifta och man ger inte bara upp sådär tänker ja. Trots att d gått 2 år så är jag lojal och sitter som en hund och väntar på honom tror han ska komma knacka eller vilja ha mig tillbaka till vilket aldrig kommer ske.

Han har ringt enbart få gånger de var enbart för att få mig må dåligt kränkte mig och sket fullständigt i att jag hade känslor tankar ect listan e lång. Hur ja böna bad efter honom 5önskade vi var tillsammans igen. 

De gör onnnt verkligen låter som ett barn men är vuxen 30 plus och han över 40 och jag verkligen verkligen älskar honom och tänker konstant vad han gör om han saknar mig alla möjliga tankar och drömmar .. Ja e helt knäckt för jag vet att d är över för mig
    Jag kommer aldrig ens kunna säga hej till en kille eller ens lusten att ens dejta eör fixa mig för att gå vidare . 

Jag har läst att många kunnat gå tillbaka och hittat till varandra men han har enbart ringt vänt allt på mig och fått mig gråta . Skriker kränker och påminna att jag är efterbliven och att jag borde acceptera hans villkor samförstånd så vi kan hitta tillbaka .

Ja vet att hans villkor är omöjliga och d är att leva utan känslor o tankar och bara nicka och tiga och aldrig ha en talan de fubksr inte för mig . Ja vill ha värme kärlek respekt omsesidig kärlek och kommunikation en som vill vara med mig i mitt sällskap en som är klar med ungkarlslivet en som är lugn som vill bilda familj . Ja känner tryck över bröstet varje dag och vill bara hålla om honom 
    Känns som jag vill avsluta mitt liv för ja kan verkligen inte börja om från början med en annan. 

Mitt förtroende för män är på 0 tilliten för mån är borta och jag känner mig sååååå besviken och knäckt 

Jag har haft kontakt med hobom och skrivit många sidor av hur ja känner hur ja har det och vad jag tänker excäct han har enbart bajsat på alla mina frågor och sagt enbart vad han vill få sagt and thats it. 

Jag är verkligen sååå trött kan ej sova om nätterna , ja har blockerat honom överallt för han kommer inte ringa 

Tror ni det finns en chans 
    Finns det något som jag inte gjort som ja kan chansa med ??

Är det något jag missat ??

Jag har verkligen enbart väntat på ord jag älskar dig elr saknar dig ska vi försöka igen eller något tecken på att han vill ha mig . Absolut ingenting ... 
    Tvärtom samtalen blir skit och ja enbart gråter och är helt förstörd o skriker vrf ringer du ens när du ska förnedra ... 

De kan gå en månad så blir d samma samtal 2h lång förnedring ja stänger av ljudet gråter sen läggs d på.. 
    Samtidigt ber ja till gud låt han bara ringa säga dessa ord ja älskar dig ja har gjort fel ja har mina brister ja skulle acceptera de. Ja skulle kämpa av hela mitt hjärta . 
    Ja är enormt emot skilsmässa och vill inte leva i ensamhet utan barn elr man

Ja känner bara han är ljuset i livet utan han vad bidrar jag . 

Pest för samhället och vem skulle vilja ha mig

Därför kan ja ej sluta känna smärta o sluta tänka på honom 

Snälla säg vad är felet ja vet att ja e dum snäll naiv ja fått höra det hela mitt liv att jag är godhjärtad men ja får enbart äta bajs 

Det är bara dina tankar och du är inte dina tankar .Du verkar sakna kärlek i ditt liv.Och ja,du kan hitta någon som är värd dig och vill vara med dig.Skaffa lite självkänsla.
  • Anonym (Verkligheten)

Du borde söka hjälp från läkaren .Ta hand om dig .Det finns ingen garanti för livslångt lycka för någon .

Svar på tråden Djupt sårad