• Sanlin90

    Jobbig kramp i konsriga muskler

    Alltså nu måste jag fråga om det bara är jag.
    Normalt får ju folk i tid och otid kramp typ i hålfoten eller vaden men jag har sedan ca 15 år tillbaka i perioder fått i ryggmusklerna och nu sedan ca 4 år även i magmusklerna och halsmusklerna och nu den här gången får jag i nacken, under revbenen och i långfingrsrna så dom inte går sträcka ut...
     
    Någon mer som får såhär som kommer och går?
    Det gör ju så ont och hjälper inte med magnesium
  • Svar på tråden Jobbig kramp i konsriga muskler
  • Lodjursungen

    Du måste fylla på med mycket magnesium under lång tid för att de ska hjälpa. Köp holistics magnesium o ta typ 6 tabletter om dagen

  • Sanlin90
    Lodjursungen skrev 2022-07-29 08:34:28 följande:

    Du måste fylla på med mycket magnesium under lång tid för att de ska hjälpa. Köp holistics magnesium o ta typ 6 tabletter om dagen


    Har inte använt just holistic men andra och ätit i flera veckor maxdos utan resultat, har dock märkt att jag under kramp perioderna har allmänt ont i kroppen och är väldigt trött oxå.
  • EnAnonumius
    Sanlin90 skrev 2022-07-29 08:36:25 följande:
    Har inte använt just holistic men andra och ätit i flera veckor maxdos utan resultat, har dock märkt att jag under kramp perioderna har allmänt ont i kroppen och är väldigt trött oxå.
    Då är det nog dags för dig att knalla till en läkare och kolla upp.
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Sanlin90
    EnAnonumius skrev 2022-07-29 08:49:41 följande:
    Då är det nog dags för dig att knalla till en läkare och kolla upp.
    Jo, jag ringde vc tidigare i veckan då skulle sjuksköterskan prata med min ordinarie läkare när han kommer tillbaka i slutet på augusti
Svar på tråden Jobbig kramp i konsriga muskler