Borderline
Har en dotter som har Borderline och har otroliga problem i sin relation, hon har bättre och sämre perioder och just nu verkar hon var inne i sin värsta. Dem har varit tillsammans i 6 år och under dessa 6 år har de separerat flera gånger och hon lägger all skuld på honom. Han har alltid tagit min dotter tillbaka då han älskar henne. Men hur hanterar man henne när hon får sina perioden? Hon blir fruktansvärt elak och slänger ur sig massa elaka saker till sin sambo, att han tvingar henne till saker mot sin vilja,att dem bör göra slut osv osv. När han väl går hemifrån och sover borta 1 dygn ,så får hon panik och ringer och terrar honom på mobilen . Pratar han med mig om henne och ber om hjälp ,så är han manipulativ och snackar skit om henne så då bryter hon kontakten med mig någon v eller 2. Detta ärxsjukt svårt för oss alla och vi vet inte hur vi ska förhålla oss till henne när hon är så här . Nu har även hennes sambo fått en cancerdiagnos och hon är värre än någonsin. För nu behöver han hennes stöd mer än någonsin och det fixar hon inte . Plötsligt är hennes stora klippa och stöd allvarligt sjuk och de kan hon inte hantera Tacksam för alla råd jag kan få ????????