• Anonym (TS)

    Låta min killes kompisar se på när vi har sex?

    Jag har sen ett år tillbaka en relation med en man.  Allt fungerar kanon, inkl sexet.   
    Jah är 40 och han är 45, båda har barn sen tidigare och att träffa den stora kärleken i vår ålder var inget vi tog för givet. 


    Han bor med sina barn i ett kollektivboende.  Även hans exfru med sin nya man bor där (tillsammans med flera andra vuxna och några barn till) viket funkar bra för barnen.   Jag har fått mina fördommar om vad kollektivboende innebär krossade sedan vi träffade,  men det är nog ändå inte en boendeform för mig.  Därför har vi i nuläget inga planer på att flytta ihop utan särbotillvaron passar oss perfekt.

    Anyhow?. I hans kollektiv finns även två tjejer som är riktigt nära vänner med honom.  De två har en relation och är alltså sambor i kollektivet.  Jag har också lärt känna dem särskilt den ena av dem bra. 

    Nu har de ställt frågan om de helt enkelt får se på när vi har sex.  Anledningen är helt enkelt att ingen av dem någonsin har varit med en man och är ?nyfiken? på hur det går till.  Inte nyfiken som att de vill prova eller tänder på det bara det här har vi aldrig sett annat än på 100tals Hollywoodfilmer undrar hur det är i verkligheten? 


    De vill inte stötta porrindustrin,  vilket jag ju såklart köper.  De vill inte se mer mainstream regisserat eller tillrättalagt sex.  
    En av dem studerar till sexolog eller liknande och vill väl ha erfarenheten av heterosex, 

    Jag har aldrig gjort ngt liknande innan!  Är det ngn som har erfarenhet av publik? Är väl mest rädd att det blir lite stelt sen efteråt?  Det är ju inga som kommer försvinna.  De kommer bo med min kille och jag komme träffa på dem varje gång jag är här. Huset har lövtunna väggar att ens kunna ha sex här ett projekt som kräver lite planering för att hans tonårsdöttrar som bor här inte ska märka ngt. 


    Jag är 100% trygg i min relation och inte Alls den svartsjuka typen.  Jag vill tro att jag är tillräckligt trygg i min nakenhet men blir tyvärr lite osäker där.  Tyvärr.  Borde inte vara så men känner mig lite blyg.  

    snälla kom med input för och emot 

  • Svar på tråden Låta min killes kompisar se på när vi har sex?
  • Antigone

    Jag tycker bara du ska göra det om du tänder på tanken själv, inte för deras skull.

  • Grey Man

    Jag har haft sex många gånger med "publik" och det tänder mig något alldeles otroligt. Garanterat värt att testa. De behöver kanske inte sitta och anteckna utan kan väl ta på sig själva/varandra så blir det inte så naket för dig om du vill det?


    Oavsett så måste vi ju få veta mer här i tråden om hur det gått.
  • Anonym (gupping)

    Sexigt att se ett hårigt blekt arsle guppa upp och ned för lebbor näe. Dom vill se busken och bröna ha ha 

  • Anonym (Vivi)

    Spännande!

    Föreslå ett de två väninnorna också är nakna - även om de inte deltar i ert sköna sex.

    Då är ni alla på samma våglängd, tror att det enkelt tar bort ev blyghet över att visa sig naken.

    Kanske leker de två med varandra, kanske får de komma med i er lek redan där och då, eller en annan gång som ni gör detta igen.

    Kan bara se spännande ingångar i detta.

    Skriv här och berätta hur ni tar tanken vidare.

    Lycka till!

  • KimLinnefeldt

    Bara om du själv får ut något av det. kan vara tändande att visa upp sig.

    Se till att ni är ostörda, kanske på hotell. Sätt dina gränser, säg att de också ska vara nakna, om det funkar för dig. Bestäm om de får röra dig och er också.

    Drick lite bubbel. Sänk ljuset, sätt på lite musik.

    '

  • Anonym (sss)

    Som sagt, ställ inte upp om du inte själv vill.  De kanske inte tycker det är så märkligt om de bor i kollektiv och troligen är väldigt nära varann, alla i kollektivet, men du är ju "nykomlingen". 
    Samtidigt undrar jag lite varför de inte lyckats lösa den här fantasin tidigare? Måste väl funnits tusen tillfällen när de bor i kollektiv, att fråga någon tidigare. 

  • Anonym (jury)
    Lesbiska sexolog studerande som vill se på utan att stödja porrindustrin(?).

    Kul historia, Skulle platsa i en Ruben Östlund film, men kanske lite för konstig till att TS bör medverka till att uppföra den i verkligheten.

  • Anonym (Anonymkex)

    säger som många andra, bara om du själv vill för att det ska bli en tändning.

    Men detta väckte många minnen. När man va yngre så hände såna saker med andra i rummen många ggr och på olika sett och med olika människor. Men jag ansåg inte att det va riktiga publik för dom liksom inte satt och glodde.

    Första gången när man hade gjort sexdebut men sommaren senare 16 år. Bästa minnen Skrattande.
    Jag va tillsamman med en tjej och likadant en min kompis va tillsamman med hennes kompis. Vi alla va kompisar men vi va partner. Då vi aldrig hade nånstans att ha sex i så hade vi båda paren sex tillsammans i våningssängen i ute huset som den andra tjejen bodde i. Där låg båda paren som kaniner. (Mkt pengar gick till kondomer). Vi har idag ingen kontakt men man har stött på varandra nångång eller sett från långt håll i staden vi bodde. Sen i senare år har man ju legat på efterfester med tjejer då alla ligger och sover överallt. En gång på en efterfest hade jag sex med en tjej där det låg 2 andra tjejer. Då blev vi tillsagda att lägga oss på golvet (förståligt). usch listan är lång. Men det finns en gemensam nämnare och det är för att det är en extra tändning att nån hör eller ser guppandet i mörkret eller vetskapen att nån bredvid gör lika dant.

  • Anonym (TS)

    Många bra åsikter,  tack! 

    Förslaget kom igår till min kille och öde ville att han skulle prata med mig vilket han gjord igår innan vi somnade.  Om jag inte slog helt bakut (vilket jag inte har gjort) så skulle vi prata om det alla fyra.

    Jag skulle väl inte påstå att jag tänder på tanken eller går igång på det i sig att ha publik.  De rör hushållare lite spännande och förbjudet,  som att bli påkommen osv men här är man ju mer än påkommen. Gå igång på att visa upp mig kommer jag nog inte göra.
    Jag känner mig inte kuvad eller pressad och förstår att valet om det här blir av eller inte ligger helt i mina händer och om det inte blir av ä det inte mer med det. Min kille verkar lite mer gå igång på idén, och sa väl ngt i stil med.  ?Jag har världens vackraste tjej, varför skulle de INTE vilja titta på? Och vi vet ju att vi kan ge en jättebra show? 
    Jag har på mina 40år aldrig haft så bra sex som jag har nu,  eller känt mig så trygg och älskad. 


    Jag vet inte riktigt Det här med att de också skulle vara nakna? Den tanken slog mig inte? Det kanske skulle kännas märkligt lite mer som att de ?deltog? 

    Det är ju också lite som någon skrev. De lever närmare varandra eftersom de bor ihop och valt kollektivboende.  De har även närmare till det här med nakenhet och sexualitet än vad jag har. Min kille är leg psykolog och sexologen är socionom.  

    Ja,  jag vet inte?.  Sex för mig är väl ofta spontant.  Inget jag vill schemalägga skulle kännas märkligt om vi liksom markerade in det här I kalendern.  Hade väl iaf föredragit om det bara hände 

  • Anonym (.,m k-ln)

    För mig är det ett absolut nej. Men om du känner att det är något du skulle gilla så varför inte. 


    Annars kan du be dem bli medlemmar på tex klubb6.se där vanliga människor laddar upp filmer när de har sex. 


     

Svar på tråden Låta min killes kompisar se på när vi har sex?