Min son på 2,5 månader skriker konstant och är allmänt missnöjd
Jag fick mitt fjärde barn i maj i år så han är nu 2,5 månader. Har sedan tidigare en 15-åring och en 13-åring med samma pappa samt de yngre två (en på snart 2 år och minstingen som inlägget handlar om) med en annan pappa. Vårt yngsta barn är helt olik de andra i humör och beteende. Han skriker på ett sätt som ingen av de andra gjort nästan hela tiden. Han gillar inte vagn, bärsele, åka bil, babysitter eller annat utan vill egentligen bara ligga vid mitt bröst. Även det vill han inte ibland. Han är ledsen och missnöjd och skriker för full hals i princip hela tiden. Sover extremt lite och har väldigt svårt att komma till ro. Jag känner att vi har provat allt? napp vill han inte ta men vi fortsätter försöka. Trots att jag har 4 barn känner jag mig helt hjälplös nu. Jag vet inte vad jag ska göra. Bvc säger att det säkert går över men jag tycker bara det blir värre för varje dag. Han växer och går upp i vikt exemplariskt så han verkar inte få i sig för lite mat.. det här knäcker mig totalt. Jag kan knappt gå på toaletten på dagarna. Min man försöker avlasta så mkt det bara går men vår son skriker så han knappt kan andas. Jag själv kan inte komma på något som kan vara fel fysiskt eller på annat vis? Ska såklart kontakta barnläkare men tänkte även kolla här om någon annan varit med om liknande? Jag har svårt att tro att det är kolik eftersom han är lika ledsen oavsett tid på dygnet? jättetacksam för om folk med liknande erfarenhet vill skriva. Tack