Inlägg från: Anonym (Suck) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Suck)

Vad kan vi göra för att hjälpa ensamma män?

De flesta män är ohygieniska, våldsamma, egocentriska. 

Grunden för att öka chanserna till relation är att vara genuint snäll men ändå ha självförtroende. Att sedan förstå att man kan jobba på sig själv och inte förvänta sig att man alltid 'duger som man är.'

De flesta människor som är ofrivilligt ensamma har brister de kan göra något åt själva.
    Det är inte kvinnors ansvar att dejta män som de inte finner attraktiva.

• Anonym (Suck)
    Odd Even skrev 2022-08-03 23:59:22 följande:
    Inte alla ensamma män är sådär hopplösa. Det stora problemet för de flesta tror jag är lågt självförtroende. 
    Suuuuure. Både ensamma och män i förhållande är värdelösa på hygien, matlagning, klädsel och att hålla kroppen i trim.

Majoriteten av män i Sverige anstränger sig inte för att vara attraktiva.
    Feta, stinkande med gula tänder. Rätt många av dessa har ändå flickvän eller fru, konstigt nog.

Själv har jag haft en del manliga vänner men aldrig varit tillsammans med någon. Hur trevlig en man än är, så är han inte attraktiv om han stinker och/eller har ostädat hemma.

Jag vet att kvinnor kan ha rörigt hemma- dvs. att saker ligger huller om buller- men klibbigt golv, en toalett med bajsränder i toalettstolen och brist på handtvål och STANK efter månader av undermålig städning är tusen gånger värre än lite oordning.

Sanningen är att de flesta män är extermt oattraktiva. Kvinnor generellt kan föra sig väl socialt, ta hand om hälsa, hygien. 

Vet så många män som verkar tro att användning handtvål gör dem mindre manliga. 
    Ingen aning om vart det här grisiga beteendet kommer ifrån.
    Att vara välvårdad och lukta gott är alltid attraktivt.
  • Anonym (Suck)
    Anonym (man) skrev 2022-09-01 14:16:27 följande:
    En person med sunkiga värderingar är oxå extremt oattraktivt oavsett hur gott personen luktar eller hur vita tänder personen har. Duger möjligen för ett knull men inte mer än så.
    Är du en av männen jag beskrev struntar jag i vilka kvinnor du finner attraktiva.

Förresten, även om du inte passar in i beskrivningen ger ditt svar sken av en riktig mansgris som jag inte skulla titta två gånger åt. Så... okej? 
  • Anonym (Suck)
    Anonym (man) skrev 2022-09-01 14:49:41 följande:
    Jag påpekar bara vilket uppenbart manshat du verkar lida av och hur oattraktivt det är. Dina åsikter om män är på inget sätt norm för kvinnor utan faktiskt rätt extrema så du är ju verkligen inte rätt person att förklara hur män borde vara.

Det blir lite som att låta incels avgöra hur kvinnor borde vara  // Drömmer
    Jag har inget manshat. Vet en del trevliga män, men få är relationsmaterial, och ytterligare många män skulle jag säga är farliga att dejta för psykisk och fysisk hälsa. 

Håller mig ifrån majoriteten av män då de inte direkt berikar mitt liv. EN, jag har en manlig vän som alltid varit snäll och aldrig gjort mig obekväm. Resten är tveksamma och det övergår mitt förstånd hur de fått flickvänner.
  • Anonym (Suck)
    Anonym (man) skrev 2022-09-01 15:35:58 följande:

Du kanske tycker så men av det du skriver så är det uppenbart att du har väldigt låga tankar om män

Jag förstår att du håller dig majoriteten av män eftersom du har den syn du har på dem och förmodligen är det heller inte speciellt många män som skulle stå ut med dig och dina åsikter om män heller, win win för båda så att säga. Stor eloge till din vän som står ut med det, personen måste verkligen ha ett fantastiskt tålamod.
    Haha... okej.
    Men de vänner jag gillar beklagar jag mig inte över. Vad man skriver i anonyma diskussioner online och vad man säger i verkliga livet brukar skilja sig åt markant.

Om folk på familjeliv är lika ärliga i verkligheten som här och på andra forum så blir jag orolig...
Svar på tråden Vad kan vi göra för att hjälpa ensamma män?