Inlägg från: Anonym (Feltänkt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Feltänkt)

Vad kan vi göra för att hjälpa ensamma män?

Anonym (Feltänkt) skrev 2022-09-22 17:25:59 följande:
    Så det finns allstå en moral i samhället där något inte är ett behov när kvinnor klagar men inte när männen gör det? 
    Att exempelvis hypotetiskt att mjök är inget behov och ingen mänsklig rättighet när en kvinna klagar men när en man klagar på mjölkbrist då är mjölk ett grundläggande behov och samhället ska hjälpa mannnen?

Ta ett exempel på när det är okej att det ska vara olika beroende på vilket kön den som klagar har? 
    Förutom nu vid sex. 
  • Anonym (Feltänkt)
    nihka skrev 2022-09-21 19:49:15 följande:
    Inte "män". "Man". En överjävligt tjatig individ som tuggar om samma sak år efter år efter år efter år...

Riktigt svinig kvinnosyn. Bannad så klart.
    Om det är riktigt dålig kvinnosyn när man tar upp fördelar som kvinnor har eller vill att det ska vara liknade för båda könet, då borde det vara enligt din teori istället manshat när du säger liknade till männen?! 
  • Anonym (Feltänkt)
    Inte "män". "Man". En överjävligt tjatig individ som tuggar om samma sak år efter år efter år efter år...

Dålig kvinnosyn är när man ger kritik mot när kvinnor har det lättare
  • Anonym (Feltänkt)

Det borde snarare vara en dålig kvinnosyn du har när kvinnor ska behandlas på ett annat sätt än männen enligt dig. 
  • Anonym (Feltänkt)
    nihka skrev 2022-09-22 20:43:42 följande:
    På det svarar jag b).
    Hur svarar du på andra trådar vanligen är missnöjd med något?
    Är de roliga trådar du anser du? 
  • Anonym (Feltänkt)
    Fiona M skrev 2022-09-23 17:00:26 följande:
    Om jag läste en tråd där någon klagade på ett problem och lade fram att för denne främmande personer skulle genmodifieras för att göra denne till lags så skulle jag inte skratta, men väl undra hur det stod till med förståndet.
    Jag diskuterar inte om någon genmodifiering nu.
    Så du är emot all genmodifiering ev iframtiden?
    Är inte syftet med genmodifiering för att gynna människor? 
  • Anonym (Feltänkt)
    Fiona M skrev 2022-09-23 17:00:26 följande:
    Om jag läste en tråd där någon klagade på ett problem och lade fram att för denne främmande personer skulle genmodifieras för att göra denne till lags så skulle jag inte skratta, men väl undra hur det stod till med förståndet.
    Så det är fel exempelvis personer med psykopati som ev blir genmodiferade iframtiden? 
  • Anonym (Feltänkt)
    Fiona M skrev 2022-09-23 19:48:57 följande:
    Jag är inte för genmodifiering så där svepamde som du skriver, och absolut inte att genmodifiera kvinnor för att behaga dig och dina likar.
    Jag kan inte komma på en enda sitution där der är OK att föreslå att genmodifiera fullt fungerande individer för att ANDRA har problem.
    Då ska ingen genmodifieras för andras skull
  • Anonym (Feltänkt)
    Jag är inte för genmodifiering så där svepamde som du skriver, och absolut inte att genmodifiera kvinnor för att behaga dig och dina likar.
    Jag kan inte komma på en enda sitution där der är OK att föreslå att genmodifiera fullt fungerande individer för att ANDRA har problem.
    Du kan du bara vara för genmodifiering när det handlar om sjukdomar, inte exempelvis kosmetika skäll.
    Är du emot med män som anpassar sig till kvinnor för att behaga dom och kvinnors likar? 
  • Anonym (Feltänkt)
    Orsaken handlar inte det om att du tycker männen ska anpassa sig till vad kvinnorna vill?
Svar på tråden Vad kan vi göra för att hjälpa ensamma män?