Inlägg från: Anonym (Feltänkt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Feltänkt)

Vad kan vi göra för att hjälpa ensamma män?

Anonym (Färre) skrev 2022-09-12 20:28:17 följande:
    Ska vi vara fulla så att vi står ut med att  ha sex med äckliga män eller hur menar du? 
    Vill du ha en kvinna som ogillar dig? 
    Det var bara ett skämtsamt retoriskt svar på det som personen skrev.

Det uppfattas annorlunda tydligen av er när hon skrev det än när jag gjorde det. 
  • Anonym (Feltänkt)
    Fiona M skrev 2022-09-12 20:28:13 följande:
    Kvinnor klagar generellt om sexet är dåligt för varför ska hon fortsätta ha sex med en man som skiter i hennes njutning? Han kan bry sig om henne eller så har hon sex med nån som ser sex som nåt ömsesidigt.
    Uppfattas olika allstå när en kvinna eller man säger det.
    Som nu ska männen sänka sitt sexbehov men kvinnan ska byta ut mannwn istället. 

Så du menar att det är ömsesidigt allstå när en man och kvinna har sex vanligen?
    Har de liknade förutsättningar att få sex? 
  • Anonym (Feltänkt)
    Anonym (Färre) skrev 2022-09-12 20:25:47 följande:
    Men hallå....nu blev det väl lite snurrigt igen? 
    Det är ju det vi säger hela tiden. 

Men varför kan inte männen anpassa sig? Varför ska bara kvinnan göra det? 
    Debatten handlar om att män ska anpassa sig till kvinnorna och inte tvärtom eller att båda könen ska göra det. 
  • Anonym (Feltänkt)
    Fiona M skrev 2022-09-12 20:35:07 följande:
    Det märks att du inte ser sex som något ömsesidigt och det är lite skrämmande.
    Ska man _fortsätta_ ha sex med samma person är en förutsättning att båda trivs med att ha sex tillsammans.
    Det låter som du överdrivet tar ställning för kvinnorna.
  • Anonym (Feltänkt)
    Ska man _fortsätta_ ha sex med samma person är en förutsättning att båda trivs med att ha sex tillsammans.
    Du snackar om ömsesidigt men ändå ska det vara annorlunda för kvinnorna än för männen. 
  • Anonym (Feltänkt)
    Fiona M skrev 2022-09-12 20:32:34 följande:
    Ja, som svar på ditt skrämmande uttalande om genmodifiering.

Om man leker med tanken att genmodifiering var möjlig, säker och riskfri, varför skulle nån kvinna ställa upp på det när hon inte har problemet?
    Varför skulle inte mannen med problem välja att gå igenom genmodifieringen för att lösa sina problem?
    Problemet har inte helt med saken att göra då alla män skulle få då köpa sex om det är av en kvinna som inte är utsatt, har inte någon funktionsnedsättning, inte utsatt för människohandel, har normalt tänkande, inte är extremt fattig, bara vuxna kvinnor.

Det jag menade är att många kvinnor tycker männen ska anpassa sig och inte tvärtom eller båda.
    Det är ju exakt det som du gör nu, du tycker bara män ska genmodifera sig för det är bara de som har det problemet säger du
  • Anonym (Feltänkt)
    Fiona M skrev 2022-09-12 20:38:17 följande:
    Jag skrev att sex ska vara ngt ömsesidigt som båda trivs med.
    Förklara gärna din tolkning utifrån det.
    Du verkar tydligt ta ställning för kvinnorna och det spelar inte roll om vad det egentligen handlar om då du hända kommer tycka felet är på männen
    Fiona M skrev 2022-09-12 20:38:38 följande:
    Vad menar du?

Jag tar upp skillnader mellan könen för sex och du tycker det då handlar om jag inte skulle förstå vad ömsesidighet handlar om. 
  • Anonym (Feltänkt)
    Så det är inte ömsesidigt om vissa kvinnor skulle ha liknade sexualitet som männen och sedan har de sex med män? 
  • Anonym (Feltänkt)
    Fiona M skrev 2022-09-12 20:32:34 följande:
    Ja, som svar på ditt skrämmande uttalande om genmodifiering.

Om man leker med tanken att genmodifiering var möjlig, säker och riskfri, varför skulle nån kvinna ställa upp på det när hon inte har problemet?
    Varför skulle inte mannen med problem välja att gå igenom genmodifieringen för att lösa sina problem?
    Om kvinnor säljer sex och de skulle må bra av det i en hypotetiskt framtid så handlar det inte helt om att lösa mina problem.
    De gör det då för sin egna sexualitet och för att tjäna pengar. 

Jag tog inte upp om någon subvention av skattemedel till någon bordell
  • Anonym (Feltänkt)
    Fiona M skrev 2022-09-12 20:46:16 följande:
    Problemet är att mannen inte får sex. Det är ett mansproblem.

Istället för att mannen ändrar sig så han blir mer attraktiv, alternativt tar bort sexdriften, tycker du kvinnor ska sälja sex och genmodifieras för att göra det.

HÖR du hur det låter?
    Du snackade om mina problem. 
Svar på tråden Vad kan vi göra för att hjälpa ensamma män?