• Anonym (Stegräknare)

    Bästa gratis stegräknarappen till Samsung galaxy?

    Tips någon? 

  • Svar på tråden Bästa gratis stegräknarappen till Samsung galaxy?
  • Anonym (Stegräknare)
    EpicF skrev 2022-08-07 19:52:56 följande:

    Samsung health har en som redan finns och är gratis. 


    Ja, fast problemet är att den funkar inte... eller, "funkar" gör den väl, men felmarginalen är enorm. Tack för svar iaf!
  • Anonym (Stegräknare)

    Ingen annan som har nåt tips?

  • Anonym (Stegräknare)
    Anonym (Stegräknare) skrev 2022-08-08 14:03:37 följande:

    Ingen annan som har nåt tips?


    Verkligen ingen alls??
  • Aniiee

    Jag har några stycken. Först och främst min fitbitapp, men den är ju kopplad till klockan. Sen har jag Lifelog, men den tror jag är Sonys inbygda (både Sony och Samsyng går på AndroidOS btw). Sen har jag Pacer Pedometer, och Stegränare från ITO Tech. Inc.

    Jag tror att jag har några fler, beroende på om andra fitnessappar har inbygda.

    Jag kan inte säga vilken som är bäst. Du får kolla in dem.


    Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
  • Anonym (Stegräknare)
    Aniiee skrev 2022-08-09 16:25:26 följande:

    Jag har några stycken. Först och främst min fitbitapp, men den är ju kopplad till klockan. Sen har jag Lifelog, men den tror jag är Sonys inbygda (både Sony och Samsyng går på AndroidOS btw). Sen har jag Pacer Pedometer, och Stegränare från ITO Tech. Inc.

    Jag tror att jag har några fler, beroende på om andra fitnessappar har inbygda.

    Jag kan inte säga vilken som är bäst. Du får kolla in dem.


    Ok - tack så jättemycket! Ska genast kolla! 
  • Anonym (Stegräknare)
    Aniiee skrev 2022-08-09 16:25:26 följande:

    Jag har några stycken. Först och främst min fitbitapp, men den är ju kopplad till klockan. Sen har jag Lifelog, men den tror jag är Sonys inbygda (både Sony och Samsyng går på AndroidOS btw). Sen har jag Pacer Pedometer, och Stegränare från ITO Tech. Inc.

    Jag tror att jag har några fler, beroende på om andra fitnessappar har inbygda.

    Jag kan inte säga vilken som är bäst. Du får kolla in dem.


    Ok, har testat dina tips nu, och vinnaren blev ITO Techs stegräknare, som efter 3000 steg visade 2954 steg, vilket ändå känns acceptabelt :)

    Tack för hjälpen!
Svar på tråden Bästa gratis stegräknarappen till Samsung galaxy?