• Anonym (Too much?)

Killar som sprutar mycket

Har en liten fundering på om det finns tjejer som tänder på att killen kommer stora mängder eller är det mest avtändande?

• Svar på tråden Killar som sprutar mycket
  • Anonym (Kladdigt)

Blir så kladdigt om det är mängder.

• Anonym (Too much?)
    Anonym (Kladdigt) skrev 2022-08-08 14:57:16 följande:

Ja det är jobbigt :(
  • Anonym (Toksprutarn)
    Anonym (Kladdigt) skrev 2022-08-08 14:57:16 följande:

Mängder?

Det finns två saker som har betydelse för mängden sperma. Den ena är när mannen hade utlösning senast. Ju tätare utlösningar desto mindre volym. Den andra är upphetsning. Volymen på utlösningen ökar med längden på upphetsningen. Kåt länge = större utlösning. En normal utlösning ligger oftast mellan 3-5 ml i volym (ungefär en tesked). Små individuella skillnader förekommer men mycket mer än 5 ml går inte att få då hela satsen måste få plats i den övre delen av urinröret innan utlösningen.
  • Miss Sunny

Jag tänder på en ung bultande kuk som sprutar med kraftig stråle. Får mig till att känna mig attraherad och sexig, äkta kåthet och lust som gör att jag känner att jag lever.

Så avtändande med bara några droppar med rinnande "gubbsagge".

• Anonym (Too much?)
    Miss Sunny skrev 2022-08-08 16:06:36 följande:

Jag tänder på en ung bultande kuk som sprutar med kraftig stråle. Får mig till att känna mig attraherad och sexig, äkta kåthet och lust som gör att jag känner att jag lever.

Så avtändande med bara några droppar med rinnande "gubbsagge".

Att man skjuter långt gör det hela ännu värre, inte så kul när man missar målet tyvärr?
  • Anonym (Too much?)
    Anonym (Toksprutarn) skrev 2022-08-08 16:01:24 följande:
    Mängder?

Det finns två saker som har betydelse för mängden sperma. Den ena är när mannen hade utlösning senast. Ju tätare utlösningar desto mindre volym. Den andra är upphetsning. Volymen på utlösningen ökar med längden på upphetsningen. Kåt länge = större utlösning. En normal utlösning ligger oftast mellan 3-5 ml i volym (ungefär en tesked). Små individuella skillnader förekommer men mycket mer än 5 ml går inte att få då hela satsen måste få plats i den övre delen av urinröret innan utlösningen.
    känns inte som det stämmer riktigt
  • Anonym (ich_spritze)

Spara i många år 

• theotherone

Jag sprutar rätt mycket, något min fru påpekade på den tiden hon ville ligga med mig. Hon var ingen större fan av det, alls. Nu har jag mätt på senare tid för jag var nyfiken, och mängden ligger på i snitt lite över 6 ml. 

Mestadels bökigt faktiskt, jag onanerar oftast i sängen innan jag ska sova, och ibland sedan en gång till på natten. Och det är lite meckigt med allt kladdet. Men visst, ibland känner man sig lite manlig när man lossar av en rejäl salva.

• Anonym (Toksprutarn)
    theotherone skrev 2022-08-08 17:30:54 följande:

Jag sprutar rätt mycket, något min fru påpekade på den tiden hon ville ligga med mig. Hon var ingen större fan av det, alls. Nu har jag mätt på senare tid för jag var nyfiken, och mängden ligger på i snitt lite över 6 ml. 

Mestadels bökigt faktiskt, jag onanerar oftast i sängen innan jag ska sova, och ibland sedan en gång till på natten. Och det är lite meckigt med allt kladdet. Men visst, ibland känner man sig lite manlig när man lossar av en rejäl salva.

Big Gun, Number One

">AC/DC - Big Gun (Official HD Video) - YouTube
Svar på tråden Killar som sprutar mycket