BIM sept -22
Katch91 okej trodde det var fast gubbe på testet, jag använder samma.
ska också prova Dvitamin dag 2 med fertilt sekret borde ju bli till helgen ungefär
spännande väntan nu eller både och
Katch91 okej trodde det var fast gubbe på testet, jag använder samma.
ska också prova Dvitamin dag 2 med fertilt sekret borde ju bli till helgen ungefär
spännande väntan nu eller både och
Blinkade gubbe på ägglossningstestet idag
knappt slutat blöda känns ju konstigt att få blinkade gubbe redan, men det brukar ju ta ca 5 dagar iof innan ägglossningen kommer då
hur Mycket dvitamin skulle jag boosta kroppen med ?
hittade inte svaret igen
katch91 tack för tips, ska ta idag då
blinkande gubbe på ägglossningstestet för 4 dagen nu
spännande lycka till
jag hor nog ägglossning på mån
Närmar mig äl igen då. Herregud vad en cykel kan kännas lång när man börjat försöka bli med barn. Chans nått dygn sen vänta en månad igen. Är först när man ska försöka bli gravid som man inser hur liten tid varje månad man faktiskt är fertil. Okej att man ska vara fertil upp tlll 5 dagar innan äl, men jag tror ändå chansen är rätt liten då. Tror man behöver träffa äl ganska precis, kanske nått dygn innan för att ha störst chans. Sen dör ägget igen efter 12h eller iaf markant försämrad kvalitet. Nån som känner samma?
TrueResolution går inte att citera ibland här,
haha precis, kunde inte sagt det bättre själv, skönt att vi knasbollar är samlade på samma plats haha
Jojjans
vi har inte sex efter schema för tror det är super tråkigt och lusten försvinner
men jag har koll på dagar och diskuterar inte det,
sex vill ska man ju ha när man har lust annars blir det inte så trevligt.
försök att göra det mer avslappnat är mitt tips.
typ att köpa hem fina underkläder och göra nån mysig middag när du börjar närma dig ägglossning, utan att diskutera så mycket kräkning det
skickar styrkekramar till dig/er
Jojjans
vi har inte sex efter schema för tror det är super tråkigt och lusten försvinner
men jag har koll på dagar och diskuterar inte det,
sex vill ska man ju ha när man har lust annars blir det inte så trevligt.
försök att göra det mer avslappnat är mitt tips.
typ att köpa hem fina underkläder och göra nån mysig middag när du börjar närma dig ägglossning, utan att diskutera så mycket kräkning det
skickar styrkekramar till dig/er
@jojjans
Vi brukade kanske ligga 1 gång varannan månad eller en gång i månaden innan, för att jobb och sånt gjorde oss trötta och kom i vägen. För oss är sex inte så viktigt utan vi får närhet i vardagen ändå. Det är definitivt en omställning att ligga så ofta, vi båda vet typ när vi behöver ligga men blir lite som ett gemensamt projekt med team work.
Är lite jobbigt att behöva tänka på att vi behöver ligga (annars blir det inte av) men när vi väl kommit igång så är det ju riktigt najs även om vi inte alltid var så sugna innan.
@klara1997
ja, precis. Alla är olika. Tycker det är skönt att vi är så trygga i varandra och att allt inte behöver handla om just att ligga. Vi har andra gemensamma saker, visar kärlek och närhet på andra sätt och ibland ligger vi oftare och ibland mer sällan. Men för oss är det ingen stor grej.
Etaj stort grattis