Jag var 44 när jag separerade/skilde mig från min ex-make.
Tog bara några veckor tills jag hittade en snubbe jag hängde ihop med ett halvår. Han var nog den klassiska "mellanakten"; stilig, racerförare (vilket kändes lite hett
) - men han var också sjukt svartsjuk. Såhär i efterhand passade han bra i det läge jag var då, egentligen inget att bygga på men sexig och ett bra ligg.
Gjorde slut för att det liksom inte gav något. Hittade min nuvarande sambo efter 1,5 månad efter det uppbrottet. Nu har vi hängt ihop i 4 år och är som sagt sambos, har SJUKT roligt med honom!
Trevlig, snäll, stilig, humoristisk - och ett ÄNNU bättre ligg!
Tänker att det är honom jag ska dö med, är jättekär ännu
Som jag förstått på mina manliga vänner är det kämpigare för dem än det var för mig. Få kvinnor vill "bara ligga" ett tag, kvinnor siktar också in sig på de snygga 5 procenten av män på Tinder typ. Män utan hår och med kulmage ska nog ha en realistisk syn på att det inte kommer ta en kvart att hitta en partner, ens att bara ligga med... Men med det sagt ska man inte ge upp. Det kommer alltid någon till sist som ser ens inre kvalitéer, även om man inte är en 10-poängare som man.
Men om du hittar en kvinna som säger sig vara ok med att bara ligga, så är chansen/risken stor att det inte är så egentligen. Vi fungerar inte så, för det mesta. Däremot kan en del kvinnor låtsas att de är ok med det, för att mannen "säkert ändrar sig". Det gör ju mannen sällan.
Själv har jag aldrig lekt sådana lekar, jag är en kvinna som vill vara ihop med en man och kan mannen inte acceptera det är han inte för mig. Har fungerat hittills