• Anonym (tess)

    hur gör ni tjejer vid engångsligg? Nya ligg

    Jag kan inte komma via penetration enbart. Min klitoris sitter för långt ifrån hålet. så kan inte gnida mig mot min partner. Vill heller inte att han slickar mig. Vill smeka mig själv under akten, men skäms lite typ också över att onanera framför en främling?? Kan de när jag är trygg med personen... Hur gör ni tjejer som har samma " problem" som mig?? Smeker ni er själva eller struntar ni i orgasmen??

  • Svar på tråden hur gör ni tjejer vid engångsligg? Nya ligg
  • Anonym (E)

    Varför ska du skippa din njutning? kom igen, av allt man kan göra under sex är inte att smeka sig något som ens partner kommer bry sig om, snarare hett

  • MammAmma

    Nu var det ett tag sen jag ägnade mig åt lösnummer och det är inget som tilltalar längre, men; jag ser för det första det inte som "onani" när jag smeker mig själv under samlag, och för det andra vill jag ha ut lika mycket av sexet som killen. Annars kan det ju lika gärna vara.
    Så himla givande är det ju inte för mig med one night stands om jag inte får orgasm, inte något jag njuter av ändå 'för närhetens skull' direkt... 

    Så skulle jag inte känna mig bekväm med att smeka mig själv under akten, för att säkerställa ömsesidig njutning, skulle jag skita i att ha ONS och sikta på att skaffa en fast sexpartner ist; KK, FWB, eller pojkvän. 

  • Fjäril kär

    Självklart kommunicerar jag om hur jag funkar och hur jag vill ha det, både före och under samlaget. Och jag pillar på mig själv så mycket jag vill - det är ju för 17 min egen kropp. 

  • Anonym (tess)
    Fjäril kär skrev 2022-08-10 20:54:35 följande:

    Självklart kommunicerar jag om hur jag funkar och hur jag vill ha det, både före och under samlaget. Och jag pillar på mig själv så mycket jag vill - det är ju för 17 min egen kropp. 


    men många män anser det som fel! Mitt ex blev förbannad varje gång. SÅ fick inte orgasm på 3 år. Sen när han skulle slicka mig så bad jag han slicka på klitoris samt fingra mig i vaginan. Men när jag var 2 sek från att komma så började han enbart slicka i vaginan. Så orgasmen dog ut... försvann. han gjorde alltid så.. sen när jag skulle sköta oragsmen själv efter hans utlösning så skrek han på mig. Fick gå in på toan och onanera vissa gånger...
  • Anonym (open your mind)
    Fjäril kär skrev 2022-08-10 20:54:35 följande:

    Självklart kommunicerar jag om hur jag funkar och hur jag vill ha det, både före och under samlaget. 


    subtilt va? du tycker ju att killar ska va tankeläsare
  • Anonym (Tjej)

    Jag kan omöjligt komma av att fingra på mig själv samtidigt som han Är i mig. Då går de inte att koncentrera sig på orgasmen. 


    haha wierd

  • Anonym (tess)
    Anonym (Tjej) skrev 2022-08-10 22:36:30 följande:

    Jag kan omöjligt komma av att fingra på mig själv samtidigt som han Är i mig. Då går de inte att koncentrera sig på orgasmen. 


    haha wierd


    men hur får du då ens orgasm??
  • Fjäril kär
    Anonym (tess) skrev 2022-08-10 21:10:09 följande:
    men många män anser det som fel! Mitt ex blev förbannad varje gång. SÅ fick inte orgasm på 3 år. Sen när han skulle slicka mig så bad jag han slicka på klitoris samt fingra mig i vaginan. Men när jag var 2 sek från att komma så började han enbart slicka i vaginan. Så orgasmen dog ut... försvann. han gjorde alltid så.. sen när jag skulle sköta oragsmen själv efter hans utlösning så skrek han på mig. Fick gå in på toan och onanera vissa gånger...
    Fast nej. Ditt ex representerar inte alla män. Vettiga män vet att många kvinnor behöver smeka sig själv eller hjälpa henne på traven. Det är en myt att alla kvinnor kan komma av penetration. Många män vill veta vad som är skönt och vill ha kommunikationen under tiden man har sex, antingen att man talar om hur det ska vara eller att man visar med händer och kroppsspråk. 
  • Anonym (Johanna)
    Anonym (tess) skrev 2022-08-10 22:51:56 följande:
    men hur får du då ens orgasm??
    Jag är likadan, jag får orgasm antingen före eller efter samlaget. Antingen av oralsex eller att jag får hjälp på annat sätt med fingrarna, vibrator eller att vi onanerar tillsammans. 
  • Anonym (Anyndkffk)

    Jag är själv tjej och lovar dig att tro På dig själv och var självsäker det är sjukt sexigt Tycker killar. Ingen kommer alltså se dåligt på att du ger dig själv njutning, utan tvärtom

Svar på tråden hur gör ni tjejer vid engångsligg? Nya ligg