Inlägg från: Anonym (Knubbis) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Knubbis)

Stringbikini på allmän strand

En till tråd om just stringbikini, räckte det inte med den förra i sommar  
    Jag tycker att tron att ta sig rättigheten att bestämma vem som är snygg nog att bära string, påstå vad anledningen är, plocka in "sprängkåta män i sammanhanget, låtsas ställa en fråga när det i själva verket är en åsikt man framför;  är värre än en stringtrosa på stranden. 
    Så länge folk inte visar könet bör var och en få avgöra själv hur mycket tyg som täcker skinkorna. 

Min mage är större och hängigare än min rumpa och jag skulle vilja ha string men jag skulle bli utskrattad. Så jag har enorma midjehöga trosor.  Medelålders män med uppsvällda bukar kan däremot strosa runt ogenerat men om en kvinna har string oavsett utseende blir det ramaskri. 

Jag tror det är avundsjuka dels för att att nån vågar strunta i vad andra tycker  kombinerat med avundsjuka över att andra är snyggare. 

• Anonym (Knubbis)
    Anonym (L) skrev 2022-08-15 10:08:54 följande:
    För mig skulle det vara en väldigt sexig syn. Skulle inte ha minsta problem med att se det.
    Min stora rumpa är uppskattad så män med den preferensen så de skulle inte klaga. Men skulle  jag välja att ha string så vore det inte för att visa upp den utan enbart för att bli brun på skinkorna. 
    Mina svarta midjehöga bikinitrosor är tycker jag  mycket fulare men jag känner mig tvingad att ha dem för att inte väcka anstöt. 
    Jag önskar att jag vågade ha string men inser att jag skulle bli byns "stora" snackis. 
  • Anonym (Knubbis)
    KaptenOhoy skrev 2022-08-15 21:17:03 följande:
    Genuint nyfiken här, vad har det för betydelse om kanten på brännan hamnar några centimeter närmre skåran? Jag kan förstå att man tar av banden på överdelen, det kan ju synas när man går med andra plagg, men nederdelen kommer ju ingen se (förutom en eventuell partner/ligg, men det kommer ju fortfarande vara en kant på brännan ändå...)

Känns inte logiskt någonstans. 
    Har man string så blir hela rumpan solbränd. Med vanliga eller som med mina midjehöga så har man en "vit trosa" på sig naken. 

Fullständigt logiskt. Tror du att det en dålig lögn och vi egentligen vill visa upp oss? 
  • Anonym (Knubbis)
    KaptenOhoy skrev 2022-08-16 00:08:58 följande:
    Du svarade inte på min fråga, och jag tänker inte ge något svar på ditt övriga svammel. 
    Jag svarade visst men du verkar inte tro på mig. Varför kallar du det svammel? Låter lite som mansgriseri tycker jag. 
  • Anonym (Knubbis)
    Kockobello skrev 2022-08-16 00:13:25 följande:
    Man kanske inte vill ha vita "trosor" på sig när man är naken. Det ser för jävligt ut.
    Ja! Och med mina midjehöga ser det än värre ut. 
  • Anonym (Knubbis)
    KaptenOhoy skrev 2022-08-15 21:17:03 följande:
    Genuint nyfiken här, vad har det för betydelse om kanten på brännan hamnar några centimeter närmre skåran? Jag kan förstå att man tar av banden på överdelen, det kan ju synas när man går med andra plagg, men nederdelen kommer ju ingen se (förutom en eventuell partner/ligg, men det kommer ju fortfarande vara en kant på brännan ändå...)

Känns inte logiskt någonstans. 
    Det är inte kanten mellan solbrun hud och vit hud som är problemet. Det är den stora ytan av vit hud som iaf jag  vill undvika om det vore möjligt. 
    Jag kan tänka mig att de som använder stringtrosor inte tycker det är så snyggt med bleka skinkor heller. Även om det inte är så många som ser dem i trosor. 
  • Anonym (Knubbis)
    KaptenOhoy skrev 2022-08-16 00:38:54 följande:
    Kul att du kunde komma med ett vettigt svar också, som faktiskt adresserade min fråga (Nej, din första kommentar gjorde inte det, och att kalla mig mansgris gör dig inte mer rätt, sniken härskarteknik).

Stringtrosor övervägde jag faktiskt inte - då är mer logiskt att man vill undvika vita skinkor (även om jag själv anser att det är fånigt). Tack för infon. 
    För mig var förklaringen kristallklar och logisk och ditt ifrågasättande av det var märkligt. Vad bra att det klarnade när jag förklarade lite mer noggrant. 
    Att påstå att någon kommer med svammel är också 
     ett härskarbeteende. 
  • Anonym (Knubbis)
    KaptenOhoy skrev 2022-08-16 01:01:16 följande:
    Att du svarar "hela rumpan blir solbränd" på min fråga om varför det är viktigt att hela rumpan blir solbränd är ungefär lika kristallklart som att svaret till "varför är himmelen blå" är "för att himmelen är blå". Det är inte fel, men inte heller ett svar på frågan. Jag tänker anta att du insåg det, med tanke på att du utvecklade ditt svar senare. 

Nu har jag inget mer intresse här, så kommer inte fortsätta dialogen mer. Godkväll. 
    Nej jag insåg att det uppenbara var för svårt. 
Svar på tråden Stringbikini på allmän strand