Fler som vägrar ha sex med sin man när han betett sig som en idiot?
Som rubriken lyder
Som rubriken lyder
Tanken är det, att nu blir det ingen sex. Men så tänker jag att han är ju ändå min idiot och väldigt gullig, kommer in på spår att det kanske var jag som var dum nu och så är jag sugen på sex så här jag sex med honom ändå.
Rätt ofta eller oftast ändå om vi skall vara ärliga är det jag som är idioten, och att först köra ut honom på soffan och sedan sakna honom och lägga mig hos honom i soffan har hänt ganska många gånger. Då känner jag mig verkligen som en idiot, men hellre det än att ligga ensam eller erkänna att jag har fel och släppa in honom i sängen igen.
Haha herrejäklar när jag skriver det blir det uppenbart att jag är idioten i 95% av fallen. Stackars gubbe vadfan :D
Tanken är det, att nu blir det ingen sex. Men så tänker jag att han är ju ändå min idiot och väldigt gullig, kommer in på spår att det kanske var jag som var dum nu och så är jag sugen på sex så här jag sex med honom ändå.
Rätt ofta eller oftast ändå om vi skall vara ärliga är det jag som är idioten, och att först köra ut honom på soffan och sedan sakna honom och lägga mig hos honom i soffan har hänt ganska många gånger. Då känner jag mig verkligen som en idiot, men hellre det än att ligga ensam eller erkänna att jag har fel och släppa in honom i sängen igen.
Haha herrejäklar när jag skriver det blir det uppenbart att jag är idioten i 95% av fallen. Stackars gubbe vadfan :D
Det där handlar ju mest om lust. Jag går inte direkt igång på någon som betett sig som en idiot.
Om detta inte är en trolltråd, så tycker jag du TS ska söka stöd och hjälp för ditt beteende, innan du förlorar din "idiot".
Låter onekligen lite "diagnosigt". Men vare sig det är det, eller ej, så kan man få relationer att fungera, bara man lyfter problem från att, likt här, försöka skoja bort dom och hittar ett sätt att hantera det.
Jg använder inte sex som straff, eller belöning för den delen heller. Däremot är det osannolikt att jag blir sugen på att ligga med någon som jag är irriterad på.
Japp, varje gång. Det blir bara så, jag vill faktiskt inte ha sex med någon som nyss varit taskig och elak emot mig! Särskilt om han går och tjurar i flera dagar, vägrar be om ursäkt eller om det varit något riktigt illa. Så den dagen vi har bråkat vill jag inte ha sex och ibland inte dagarna efter heller, just för att han inte ångrar sig särskilt mycket och även om han gör det så tar det tid att bygga upp en närhet igen.
Jag brukar inte ha sex med min man medan vi är oense om något. Av rubriken får jag känslan att ts menar att det ska vara en strategi: "han har varit dum, nu ska ha få lära sig en läxa genom att bli förvägras sex", men så är det ju inte, utan om jag är arg på honom känner jag ju helt enkelt inte för att kramas och vara intim? Jag vill reda ut konflikten och må bra igen för att bli sugen på att vara nära honom igen. Är inte det ganska naturligt?
Japp, varje gång. Det blir bara så, jag vill faktiskt inte ha sex med någon som nyss varit taskig och elak emot mig! Särskilt om han går och tjurar i flera dagar, vägrar be om ursäkt eller om det varit något riktigt illa. Så den dagen vi har bråkat vill jag inte ha sex och ibland inte dagarna efter heller, just för att han inte ångrar sig särskilt mycket och även om han gör det så tar det tid att bygga upp en närhet igen.