Penisförstoring
För två år sedan gjorde jag en penisförstoring. Tog lång tid innan jag bestämde mig och när jag sökte efter information/personliga berättelser på nätet och forum hittade jag inte vad jag sökte efter. Tänkte att jag gör det inlägget med informationen som jag eftersökte då.
Först ett par saker runt omkring som jag misstänker att det kommer kommenteras om:
Är det viktigt med en stor snopp?
Viktigt? nja kul att imponera vid one-night-stand, men när man letar förhållande så spelar det mindre roll. Man måste attrahera/intressera tjejen med andra egenskaper typ vara social, rolig, klä sig bra, bry sig om henne mm. En stor, ser tjejer som en bonus. Det är inte ett skäl att bli ihop. Jag har inte träffat mer tjejer pga min nya storlek (kanske haft några ONS som återkommit någon gång extra) men inte fler tjejer och inte lättare hittat en tjej för ett förhållande.
Dåligt självförtroende?
Japp och dålig självbild om min egen kropp. Erkänner att jag hade det då (och har det fortfarande även om snoppen inte är det primära) En större, löste inte magiskt alla mina osäkerheter. Hade jag kunnat lösa det genom terapi eller "växa upp"? Kanske, men jag tror inte det.
Jag gjorde operationen lite med tanken att investera i mig själv och göra något kul för mig. Jag var inte missnöjd med min storlek. Tänk att jag känslomässigt går typ från ok till bättre, inte från dåligt till ok.
Gud i sängen nu?
Nope, mitt fokus över vad jag var nervös ändrades bara. Istället för storleken blev det mer om att komma för tidigt och bli tillräckligt hård. Jag tänkte på dessa saker tidigare tillsammans med storleken. Nivån på min nervositet är lika stor som innan men nu är det två saker istället för som tidigare tre.
För att en tjej ska tycka jag är bra i sängen behöver jag bry mig om henne och hennes njutning. Få henne att komma. Det är bara i porrens värld som tjejen kommer bara av att du kör in en stor sak.
Ska dock erkänna att det är kul att se tjejens reaktion första gången de ser eller känner den. Som sagt har fått några ONS som återkommit, dock svårt att veta till 100% om de gjort det ändå om jag inte opererat mig. Faktiskt tror jag de hade hört av sig oavsett. Det är min erfarenhet att huvudsakligen är det inte storleken som avgör om en tjej återkommer.
Känner jag att jag är stor nu?
Nja. Efter att jag gjort operationen och svullnad mm lagt sig, var den stor! Nice! Men ett år senare har den inte blivit mindre men jag är van vid att se den varje dag. Det är mitt nya ?normal? Känns som den ser lika stor ut som innan. Det är om jag mäter den och ser siffrorna som jag ?vet? att det är en skillnad. Men ska inte ljuga, det är en bra trygghet/säkerhet i bakhuvudet att veta att man ligger i topp i just kategorin Snoppstorlek.
Storlek
Innan 19cm lång och 13,5cm i omkrets
Efter 19cm lång och 16cm i omkrets
Klinkens hemsida skriver att det är normalt att 90% av fettet återabsorberas in i kroppen och man får bara behålla 10% (då kan ni tänka hur groteskt stor jag var dagarna efter operationen, var lite nervös att det skulle se ut så, för det var inte attraktivt/snyggt/sexigt)
På mitt uppföljningsbesök efter 9mån när kirurgen kollade upp och jag berättade om mina före- och eftermått sa han jag fått behålla mycket mer än 10% och det är väldigt ovanligt att förvänta sig denna typ av resultat i storlek. Så ni funderar på detta, förvänta er inte samma resultat som mig. Hittade en artikel på aftonbladet där en kille berättade om att han fått några extra milimetrar. Så med det sagt verkar det kunna variera väldigt mycket.
Detaljer
Jag valde att göra en förtjockningsoperation som går ut på att man tar kroppens eget fett och sprutar in. Jag valde en av de mest kända plastklinikerna i Sverige. Du blir sövd för operationen och du är svullen ca 5-6veckor efteråt. Du ska inte ha sex på minst 8 veckor då fettet inte satt sig och du kan förstöra/minimera resultatet. Slutligt resultat ser du ca 6månader efter operationen.
Utseende
Det är i skaftet som fettet sprutas in. Fettet lade sig inte helt perfekt och jämt längs med skaftet (vilket är ett normalt operationsresultat) så jag är som tjockast i mitten av skaftet, lite smalare närmast kroppen och ollonet blir inte större av operationen så det smalnar av ju närmare ollonet du kommer. Jag är nöjd med detta resultat då jag var ojämn i tjocklek innan operationen också och jag har ett rätt stor ollon så det ser naturligt ut. Det går inte att ana på utseendet att jag gjort ett ingrepp.
Kostnad?
33'000kr, år 2020.
Är jag nöjd?
Ja. Det ser bra ut, jag har ökat självförtroende, blivit lite visare om att det krävs mer än en större storlek för att göra en tjej nöjd i sängen.
Frågor?