• Anonym (Besviken)

    Han slaknade när vi skulle göra barn

    Hej!

    Är så jävla sur på min sambo just nu! Jag har tjatat på honom ett år nu om att jag vill ha ett 3:e barn (vi har en 8-åring och en 5-åring sedan tidigare). Han har äntligen gått med på det och jag har köpt ägglossningstest. Idag visade testet att det var dags. Men efter ca 1 minut slaknade han och avbröt, sa att han inte kan knulla på befallning. WTF?


    Han sa att han vill att jag visar att jag gillar honom fortfarande, genom att ha sex när han vill och inte bara när jag har ägglossning. Han sa att jag gärna får suga av honom ibland också. Varför skulle jag göra det!!? Vad fan är meningen med det?

    Är så j^vla besviken på honom just nu!

  • Svar på tråden Han slaknade när vi skulle göra barn
  • Friger
    Anonym (Kfkf) skrev 2022-08-20 22:54:54 följande:
    Men du anser väl att det är helt okej att skriva som hon gör i sin tråd om sin stackars kille 
    Citerade du fel?
  • Anonym (Carinata)

    Men lugna ner dig. Inte konstigt att han slaknar när det är sex på befallning. Enbart befruktning. Din reaktion är ju helt uppåt väggarna. Tänk om han ejakulerade och du inte blev gravid. Skulle han springa runt och skrika att han är besviken? Skärp dig för bövelen. 

  • Anonym
    Anonym (Kfkf) skrev 2022-08-20 22:54:54 följande:
    Men du anser väl att det är helt okej att skriva som hon gör i sin tråd om sin stackars kille 
    Om du håller med mig så vore det bättre om du inte citerade och kritiserade mitt svar.
  • Anonym
    Friger skrev 2022-08-20 20:20:24 följande:
    Jag tycker du överdriver.

    Det här med att tjata till sig saker från sin partner.. Måste vara en av världens äldsta folksporter. Allt från hus, bilar, djur, skotrar till barn. Det handlar ju om en stor önskan. Det har ju varit fullt möjligt för killen att säga nej.

    För övrigt är TS nog inte den enda som tagit upp sina problem med sin partner på det här forumet. Det är ju inte så att han går att identifieras.
    Med mer tid:
    Jag förstår inte vad "tjata sig till saker" har med vare sig ämnet eller mina åsikter om det att göra. Det är definitivt inte så jag läser TS, eller det kan jag några åsikter om. För mig har tråden handlat om helt annat än tjat.

    Det har dessvärre mängder av kärringar gjort men sällan såhär i denna grad av bisarr idioti, enligt min mening.
  • Anonym (Hahaha)
    Anonym (Slak) skrev 2022-08-19 20:00:06 följande:

    Jag blir slak bara jag läser dina inlägg TS. 


    Och jag har inte ens någon penis. 


    Hahaha, jag håller med. Vaginan slöt sig helt och klitoris krympte av ts inlägg.
  • Anonym (Euhm...)

    För det första är det knappast ett val att slakna, kuken är inte något man kan göra hård på samma sätt som att spänna biceps. Precis som att du inte blir våt på befallning.

    För det andra är det fullt förståeligt att han slaknar om det är så att ni har sex enbart för att göra barn och inte annars. Sjukt osexigt och fullt förståeligt att han vill ha någon slags bekräftelse på att du överhuvud taget tänder på honom och vill ha sex med honom. Inte för att du vill ha hans spermier.

    Att du undrar vad meningen är med att ge honom (och förhoppningsvis dig själv) njutning och ha sex annars låter hemskt. De flesta värderar sex högt i en relation precis som pussar/kramar/omtanke och utan det skulle jag aldrig vilja skaffa barn med personen i fråga. Utöver det skulle jag tro att hon antingen inte älskar mig längre eller inte tänder på mig längre.

    I all välmening, är du asexuell eller vad är anledningen till att ni inte ligger annars?

  • Friger
    Anonym skrev 2022-08-21 00:59:17 följande:
    Med mer tid:
    Jag förstår inte vad "tjata sig till saker" har med vare sig ämnet eller mina åsikter om det att göra. Det är definitivt inte så jag läser TS, eller det kan jag några åsikter om. För mig har tråden handlat om helt annat än tjat.

    Det har dessvärre mängder av kärringar gjort men sällan såhär i denna grad av bisarr idioti, enligt min mening.
    Första inlägget skrevs lite i affekt vilket framkommer senare. Men det förstod du nog även då det syns tydligt. Det skrev direkt efter.

    Jo, TS vill ha fler barn. Det finns ju egentligen bara en lämplig kandidat. Det är hennes man. Tror säkert han skulle bli upprörd om hon vände sig till någon annan först. Han tvekar. Då är det väl klart att hon försöker övertala honom. En del kallar sådant tjat.

    Men han har ju haft möjlighet att stå på sig och säga nej. Nu sa han ja. Då är det ju bara att genomföra saken. Då är det ju att ha sex efter klockan som gäller.
  • Anonym (Kfkf)
    Anonym skrev 2022-08-21 00:55:22 följande:
    Om du håller med mig så vore det bättre om du inte citerade och kritiserade mitt svar.
    Nej det gör jag inte.
  • Anonym (Ida)

    Jag förstår dig och jag förstår honom. Bli inte arg på honom, det är ju inte så att han gjorde det med flit. Men jag förstår dig också, längtan efter barn kan göra en tokig. Men sex är känsligt och det blir så lätt fel. Vi lider av sekundär barnlöshet och ska snart in i ivf-svängen. Vi har försökt i flera år nu och det har sabbat min sexualitet totalt(låt inte det hända din man bara för att du längtar). Jag har HELT tappat lusten och då menar jag HELT.  Sex är bara befruktning för mig och jag kan inte njuta alls. Det här gått så långt att jag ser sex som meningslöst och jobbigt om jag inte har ägglossning. Men för att samma sak inte ska hända min man(han måste ju kunna prestera för att det ska finnas en chans till barn) så fejkar jag på och vi ligger jämt och ständigt. Jag ligger där och tänker bara "Men spruta nu då så att man kan göra något annat". Det suger faktiskt. Så bli inte arg på mannen. Möt  varandra och ta det lugnt.

  • Anonym (Förstår)

    Jag förstår dig ts, blir också sur på min man när han slaknar eller inte kan komma vid ägglossning. Men jag håller det för mig själv. 

Svar på tråden Han slaknade när vi skulle göra barn