• Nandez

Idol 2022

I kväll startar Idol, hoppas att fler tittar och kommenterar

Väl mött

• Svar på tråden Idol 2022
  • Johannus

Gick som jag ville....Hur blir det med killarna.....vet inte ...jo han med svarta kläder

• Nandez
    Johannus skrev 2022-10-28 22:47:13 följande:
    Av Ruby och Ida så ska Ida vidare
    Tycker Ida är svag
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-10-28 22:55:30 följande:
    Tycker Ida är svag
    Det finns många svagheteter .......Julian var bra.....Men det är ungdomarna som röstar slut på alla pengar dem har i telefonen........Jag som inte röstar behöver inte känna någon skam vem som åker ut.
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-10-28 23:03:49 följande:
    Det finns många svagheteter .......Julian var bra.....Men det är ungdomarna som röstar slut på alla pengar dem har i telefonen........Jag som inte röstar behöver inte känna någon skam vem som åker ut.
    Det går att gratisrösta hörde jag. Röstar inte
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-10-28 23:10:21 följande:
    Det går att gratisrösta hörde jag. Röstar inte
    Röstar inte oavsett det är gratis eller inte.......Deltagarna har nog så många röstare....
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-10-28 23:26:46 följande:
    Röstar inte oavsett det är gratis eller inte.......Deltagarna har nog så många röstare....
    Röstar inte
  • BeautifulLiz

För mig är det obegripligt att Ida kunde gå vidare när Julien fick lämna. I mina öron är Ida den som presterar sämst. Eller hur man ska uttrycka det...?

Är iallafall glad att Nike, Albin och Sebastian är kvar.

Jag är inte en blå flodhäst på riktigt.
  • Nandez
    BeautifulLiz skrev 2022-10-29 14:24:51 följande:
    För mig är det obegripligt att Ida kunde gå vidare när Julien fick lämna. I mina öron är Ida den som presterar sämst. Eller hur man ska uttrycka det...?

Är iallafall glad att Nike, Albin och Sebastian är kvar.
    Ja, det obegripligt att Ida är kvar