• Nandez

Idol 2022

I kväll startar Idol, hoppas att fler tittar och kommenterar

Väl mött

• Svar på tråden Idol 2022
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-11-25 21:35:27 följande:
    Ja,hon är speciell. Jag är väl inte heller så förtjust i hennes musik.
    Även fast jag kommer från samma stad som hon.  smile5.gif
    Miss Li får sjunga såna låtar som jag inte tror hon själv vill. Det är ju inte henens fel att hon får låtar som för oss lyssnare blir helt fel. Men denna med att möta Jesus på krogen den är Hemsk.
  • molly50
    Johannus skrev 2022-11-25 21:43:57 följande:
    Miss Li får sjunga såna låtar som jag inte tror hon själv vill. Det är ju inte henens fel att hon får låtar som för oss lyssnare blir helt fel. Men denna med att möta Jesus på krogen den är Hemsk.
    Hon är kanske med och skriver något själv också?
    Sen får hon väl lyssna igenom låtarna själv innan hon gör dem också,antar jag. 
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-11-25 21:46:10 följande:
    Hon är kanske med och skriver något själv också?
    Sen får hon väl lyssna igenom låtarna själv innan hon gör dem också,antar jag. 
    Vet inte, men bra r det inte
  • molly50
    Johannus skrev 2022-11-25 21:52:42 följande:
    Vet inte, men bra r det inte
    Nej,jag är inte heller förtjust i det.
  • molly50
    Johannus skrev 2022-11-25 21:53:19 följande:

Albin enligt mig gör vinnarlåten bäst.

Jag hade gärna velat höra vinnarlåten av båda efter varandra för att kunna avgöra det.
    Det gick lite för lång tid emellan. 
    Nu är det bara Albins version man kommer ihåg.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-11-25 22:03:23 följande:
    Jag hade gärna velat höra vinnarlåten av båda efter varandra för att kunna avgöra det.
    Det gick lite för lång tid emellan. 
    Nu är det bara Albins version man kommer ihåg.
    Håller med dig att det blir långt mellan deras vinnarlåt. Jag kan bara säga att jag inte gillar Nikes framförande på schen lika mycket som jag gillar Albins låt.
    Albin
  • molly50
    Johannus skrev 2022-11-25 22:22:35 följande:
    Håller med dig att det blir långt mellan deras vinnarlåt. Jag kan bara säga att jag inte gillar Nikes framförande på schen lika mycket som jag gillar Albins låt.
    Ja,det hade nog varit lättare om man fått höra dem efter varandra. 
  • Johannus

Kan nästa utan att titta slut resultatet säga att Nike vinner, men det hade inte vart mitt val.....Jag skulle vela se Albin vinna

Nå den som vinner är värt att vinna......Alla som kommit fram till final plus dem som hamnat några snäpp ner kommer att göra musik/sånger.