Inlägg från: Johannus |Visa alla inlägg
  • Johannus

Idol 2022

Nandez skrev 2022-09-23 21:31:23 följande:
    Har du sett Ida i serien Ack Värmland?
    Sett programmet lite halvdant, men skulle inte kunna veta att hon varit med där.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-09-23 21:48:59 följande:
    Juryn är inte direkt unga
    Nä det är dom inte, men dom tänker framtid och få göra låtar till dessa deltagare som går hem hos folk idag....Borde finnas Idol för alla åldrar.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-09-23 21:52:20 följande:
    Det var klart för mig där hon spelade mot Mia Skäringer 
    Mia Skäringer kommer jag i håg......Var det hennes dotter som blev gravid samtidigt som Mia blev det i programmet?
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-09-23 21:58:31 följande:
    Bagge kan sjunga
    Vad jag älskar Anders låt som han sjunger. Helt UNDERBAR låt. Helt fantastiskt att han övervunnit sin nervositet att våga sjunga in för publik. Anders är en underbar människa......Tänk om alla var lika underbara.Solig
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-09-23 21:55:27 följande:
    Japp
    Ok.....Kunde inte se nåt sammanhang nu på Idol  med Ida och i programmet....
  • Johannus

Jag är inte glad över dem som kom vidare.....Det var som klargjort att två killar satt nära varann som inte kom vidare i slutet.....Nevil och Arvin var klart bättre än Albin....(tycker jag).......Dom bästa fick inte Wildcard Kommer att bli en trist Idol fram tills vinnaren ropas ut......Kanske dags för mig att sluta följa Idol då jag har min egen musik smak......

• Johannus
    Nandez skrev 2022-09-23 23:05:05 följande:
    Det återstår att se
    Ja det återstår att se, men många av mina favoriter kom inte med, men så är det i dagens Sverige. Idolerna ska kunna värna om dagens ungdom som kommer att vara deras Idoler.  Som jag sa tidigare så borde Idol delas i olika ålders grupper. Men som sagt jag vet att det bara är att stänga av tv när det inte är nåt man inte vill se på.

Ok jag hoppas att Nike vinner årets Idol. Enda som jag hoppas på.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-09-23 23:18:46 följande:
    Har ingen favorit ännu så länge
    Jag har heller inge ensam favorit, men många var bra,, men i årets deltagare är det svårt att få någon favorit då alla verkar vara både scen vana och sjungit länge......Idol för mig är första gångare som ska stå på scen .....som ska sjunga för publik....som ska lära sig under programmets gång att använda toner, använda makeup och klädval......Men som sagt det har ändrats under årens lopp......Jag bara inte hänger med Skrattande
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-09-25 19:45:47 följande:
    Temat på fredagsfinalen är Det här är jag
    Bra tema.....Jag hoppas att det är flera som ångrar att dem kommit med och hoppar av så att om min önskan blir sann att 3 killar skulle få lyckan att komma in till gänget igen. Hoppas kan man alltid.
Svar på tråden Idol 2022