Inlägg från: Johannus |Visa alla inlägg
  • Johannus

Idol 2022

Idas låt var en bra låt av Jöback, men hon sjöng den alldeles för entonigt och för lågt.

• Johannus

Julien bra trots att jag inte förstod allt han sjöng, men det var vackert det han sjöng. Starkt att han förvaltar svenskan så bra.

• Johannus

Nej Luka gick inte hem hos mig. Har nog aldrig hört den på svenska för jag tänkte på en annan låt som heter For ever yung.

• Johannus
    Nandez skrev 2022-10-14 21:01:02 följande:
    Har så svårt för Linnea
    Nej Caroline tyckte jag att hon sjöng fortare än låten går...Ingen hitt för mig.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-10-14 21:11:17 följande:
    Var på en konsert med Lundell, ingen trevlig upplevelse då han var berusad
    Oj då synd för han har gjort denna låt "Öppna Landskap" som för mig betyder massor.
  • Johannus

Nike bäst i kväll med en underbar låt, trots så var den inte som originalet med Ulf Lundel. Älskar denna låt.

• Johannus
    Nandez skrev 2022-10-14 21:15:36 följande:
    Han sluddrade, glömde texten ja du förstår. Vet att det är han som gjort denna låt
    Det är ju tråkigt för dem som betalt för en konsert och får den förstört för att Artisten är full. Skulle nog begärt pengarna tillbaka. Usch så hemskt.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-10-14 21:19:00 följande:
    Nike bra men har svårt för hypen för Stockholmskan
    Vad menar du med det....Alltså hypen menar du att hon försöker vara Stockholmare eller vad menar du?
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-10-14 21:27:21 följande:
    Hon är hypad, visst är hon från Stockholm från början
    Jo jag tror att hon är från Stockholm. 
  • Johannus

Nicklas Strömstedt få mig att rysa.....Han har gjort en låt eller sjungit en låt som får mig att bli direkt förbannad på han. Säger inget mer.....Slutat att titta på Så mycket bättre för hans skull.

Svar på tråden Idol 2022