Inlägg från: Johannus |Visa alla inlägg
  • Johannus

Jag är den enda här och rösta på Albin, men denna låt var helt otroligt bra...Men ingen fara båda är bra bara att jag röstar på Albin.

• Johannus
    molly50 skrev 2022-11-25 20:45:32 följande:
    Ja,men hade hellre sett Klara eller Sebastian i final.
    Håller med dig......Klara med sin rena röst och tydlighet i orden, men hade sett henne även med Albin. Sebastian är/var bra och kommer att vara bra i framtiden.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-11-25 21:04:12 följande:
    Albin gjorde denna låt riktigt bra. 
    Eller hur?
  • Johannus

Den här låten hatar jag......Eller gillar inte att man sjunger om att möta Jesus på Krogen.  Jag är inte troende på så sätt, men man sjunger inte som pop låt om Jesus eller gud.........Ooo kan inte gilla låten eller den som skrivit låten....Förlåt ni andra, men man sjunger inte om sånt här som har med krogen att göra.

• Johannus
    BeautifulLiz skrev 2022-11-25 21:19:06 följande:
    Håller med dig.
    Det känns respektlöst mot religiösa människor.
    Som sagt jag är inte religiös, men gillar den ändå inte. 
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-11-25 21:35:27 följande:
    Ja,hon är speciell. Jag är väl inte heller så förtjust i hennes musik.
    Även fast jag kommer från samma stad som hon.  smile5.gif
    Miss Li får sjunga såna låtar som jag inte tror hon själv vill. Det är ju inte henens fel att hon får låtar som för oss lyssnare blir helt fel. Men denna med att möta Jesus på krogen den är Hemsk.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-11-25 21:46:10 följande:
    Hon är kanske med och skriver något själv också?
    Sen får hon väl lyssna igenom låtarna själv innan hon gör dem också,antar jag. 
    Vet inte, men bra r det inte
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-11-25 22:03:23 följande:
    Jag hade gärna velat höra vinnarlåten av båda efter varandra för att kunna avgöra det.
    Det gick lite för lång tid emellan. 
    Nu är det bara Albins version man kommer ihåg.
    Håller med dig att det blir långt mellan deras vinnarlåt. Jag kan bara säga att jag inte gillar Nikes framförande på schen lika mycket som jag gillar Albins låt.
    Albin
  • Johannus

Kan nästa utan att titta slut resultatet säga att Nike vinner, men det hade inte vart mitt val.....Jag skulle vela se Albin vinna

Nå den som vinner är värt att vinna......Alla som kommit fram till final plus dem som hamnat några snäpp ner kommer att göra musik/sånger.

• Johannus

Alla visste att Nike skulle vinna...Har varit känt sen länge. Trots att hon är Norrlänning som jag så är hon inte min favorit.

• Johannus
    molly50 skrev 2022-11-25 22:52:36 följande:
    Oavsett vilken favorit man har haft så tack för den här säsongen!  smile1.gif
    Absolut alla har vi olika favoriter Skrattande, Tack så härligt att fpå ha diskuterat med dig om programmet. Önskar dig en trevlig Advent och Jul firande. 
Svar på tråden Idol 2022