Kille och erektionsproblem
Hejsan
Jag är en kille på snart 50 år.
Har de senaste åren börjat få svårt att få stånd eller att behålla ståndet. Har även blivit tuffare att komma. För c:a ett år sedan började jag tänka mer på det och det har inte gjort det lättare. Blir ledsen på mig själv och känner mig misslyckad. Jag vet att det är ett vanligt problem i min ålder och att c:a 40 % av männen har samma problem som jag men det är ingen tröst för mig. Min sambo sen många år säger att det inte gör något och vi har sex på annat sätt vilket är jätteskönt. Men ibland känner hon sig otillräcklig trots att det inte är hennes fel. Tänder otroligt på henne och vi har skön sex ändå. Ibland samlag men ibland går det inte och då har vi sex på annat vis. Jag har aldrig i mitt liv kunnat komma genom samlag bara genom smekning och oralt. Allt jag läser om är att det är vanligt med förtidig utlösning önskar ofta att jag hade det "problemet". Fler män med samma problem som jag där ute? Och om det löst sig hur gjorde ni? Har penisring hemma. Gå till vårdcentralen kommer inte på tanken då det är en väldigt liten ort och alla känner alla.