Kan de missa en graviditet på vul?
Jag gjorde ett VUL i december för att jag hade ont/smärtor i magen och funderade på om det kunde vara något med min spiral. Den satt som den skulle och efter några dagar försvann även det onda.
Nu har min mage börjat puta, jag har jätteslemmiga flytningar och det är någon som sparkar där inne. Ja, jag vet inte, men det känns så. En gång kunde jag trycka på en hård avlång sak inne i magen som försvann då, men sen tryckte den tillbaka. Ungefär som en bebisfot som sparkar tillbaka.
Jag fick min första mens efter förlossningen i januari och har haft den tre gånger nu, men kan jag känna sparkar måste jag ju blivit gravid innan december, dvs innan mens (vilket inte är omöjligt) men varför får jag mens efter att jag blivit gravid i så fall.
Jag tror ju verkligen inte det är en bebis där inne och jag vill verkligen inte det, men samtidigt blir jag lite rädd för att inte ta det på allvar och så visar det sig en dag att jag är i 8:de månaden (har knappt haft några besvär under mina gravititeter och bara gått upp några få kilo).
Är jag skengravid? Varför beter sig kroppen så här? Jag blir tokig snart?