Lön?!
Stödassistent på ett LSS, 31 000 kr, ingen utbildning inom det området fast jag har andra utbildningar. Jag har lång erfarenhet som behandlingsassistent, också utan utbildning mer än interna.
Stödassistent på ett LSS, 31 000 kr, ingen utbildning inom det området fast jag har andra utbildningar. Jag har lång erfarenhet som behandlingsassistent, också utan utbildning mer än interna.
Svar till Karl
Nu jobbar jag 168 timmar på 14 dagar, alltså heltid. Utan övertid. Sen att jag ibland jobbar natt/kväll eller dag kan såklart ändra lönen lite. Jag har alltid 4 veckor ledigt efter 14 dagar jobb. Det kan stämmer att vissa jobbar 14/14 rotasjon, Men inte vi i catering.
Sist fick jag ut 78.000 brutto. Om jag hade haft övertid eller varit tvungen att byta skift (natt/dag) hade det blivit en saftig ökning.
Har du jobbat offshore? Eller känner du någon som gjort det så kan dom berätta för dig vad vi tjänar..
Jag har goda vänner på riggen och har aldrig trivts så bra på något jobb, vi ser på bio, spelar poker, bingo. Tränar, jaa jag är nog mer social på riggen en jag varit när jag jobbat på land.