Skabb går aldrig bort
und väldigt lång tid så har det kliat I underlivet. Inte svamp eller nån könsjukdom, då jag sökt vård hos Gyn. Men upptäcker svarta prickar i könshåret och under huden. Pillar då bort svarta kornen med en nål. Dom är väldigt små men syns om man tittar noga. Det kliar också i underlivet. Inte så att de är klåda utan mera känslan av att de kryper. liknande känsla som vid huvudlöss, fast i underlivet. inga av mina barn har fått skabb eller utslag. Och har heller inga skabbgångar på handleder eller mellan fingrarna. Utan vita skabbgångar i underlivet bara. När jag går till Gyn så säger dom bara att jag ska sluta klia och smörja med olja. Men inget blir bättre, även fått salvor som ska minska klådan. Men inget hjälper. Då de mer är en krypande känsla än klåda. Vad tror ni? Ingen gyn har ju tittat med förstoringsglas, utan varit rätt nonchalanta. Kan de vara skabb men att ingen annan blivit smittad? När jag tar en nål och gräver ut svarta prickarna med nålen så försvinner klådan. Men kommer tillbaka några dygn senare med nya svart prickar under huden