• Sat 3 Sep 2022 19:38
    4310 visningar
    6 svar
    6
    4310

    Hur blev det efter ni fick barn?

    Hej!
    Jag och min partner fick barn ganska nyligen och hon har blivit en sån som inte lämnar en någonstans som att jag inte ens får gå till min bror för en timme då fattar hon det som att jag lämnar både barnet och henne och hon inte ens kan fatta att hon kan jag tänka tanken ens vara ifrån mitt barn? 

    Jag sitter och förklarar att det är inget fel med att man fortfarande vill träffa familj och vänner även man har fått barn att man kan fortfarande göra enskilda saker ifrån varandra du får göra något själv och jag får göra något själv det är inget konstigt med det?

    Men istället att få gå iväg i en timme till min bror då väljer hon att bråka med mig i 5 timmar jag fattar inte det.

    Har någon annan upplevt sånt med sin partner?

    ge mig råd please!

  • Svar på tråden Hur blev det efter ni fick barn?
  • Sat 3 Sep 2022 19:48
    #3

    Jag skulle ju till frisören det visste hon redan då tänkte jag sticka iväg lite innan så att jag kunde gå till min bror också då sa jag att jag tänkte gå till min bror innan då eskalerade det hela.

    Det är inget sånt jag är villig och ge henne det hon behöver gällande sånt hjälper till tar hand om barnet osv. Men jag får inte samma tillbaka känns det som.

Svar på tråden Hur blev det efter ni fick barn?